کیف پول متعلق به دوران ساتوشی ناکاموتو بعد از ۱۱ سال فعال شد

فعال شدن کیف پول متعلق به دوران ساتوشی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۹ اسفند ۱۴۰۰

براساس گزارشات ارائه شده از Whalealert، یک کیف‌پول حاوی ۴۸۹ بیت‌کوین برای اولین بار پس از سال‌ها فعال شده است. فعال شدن کیف پول متعلق به دوران ساتوشی بعد از ۱۱ سال رخ داده. برای اطلاع از جزئیات خبر با بیتستان همراه باشید.

فعال شدن کیف پول متعلق به دوران ساتوشی

با توجه به گزارشات ارائه شده توسط Whalealert، یک کیف پول حاوی ۴۸۹ بیت‌کوین، بعد از ۱۱ سال فعال شده. صاحب این کیف پول تنها ۵۰ دلار از بیت‌کوین‌های کیف پول را فروخته است.

زمان فعالیت این کیف پول در سال‌های فعالیت ساتوشی ناکاموتو بود که در اوایل سال ۲۰۱۱ جامعه ارزهای دیجیتال را ترک کرد. این واقعیت، علاقه و توجه بسیاری از سرمایه‌گذاران را به خود جلب کرده.

به عقیده بیشتر افراد، صاحب این کیف پول به طور تصادفی کلید خصوصی گمشده را پیدا کرده. برخی از افراد نیز حدس می‌زنند که صاحب آن بعد از مدت‌ها از زندان خارج شده و در نهایت توانسته به ارزهای دیجیتال این کیف پول دسترسی پیدا کند.

در همین حال، قیمت بیت‌کوین در چند ساعت گذشته ۷ درصد افت کرده است.

فعال شدن کیف پول متعلق به دوران ساتوشی

نوسانات قیمت بیت کوین

همانطور که توسط U.today گزارش شده، این ارز دیجیتال روز چهارشنبه به طور ناگهانی به قیمت ۴۲ هزار دلار صعود کرد، اما اکنون روند نزولی دارد و افت می‌کند.

براساس گزارشات، بیت‌کوین ۴۳/۱۵ نسبت به بالاترین سطح خود کاهش یافته است. طبق داده‌های ارائه شده از Coinglass، تقریبا ۳۹ میلیون دلار بیت‌کوین در چهار ساعت گذشته به فروش رفته. برخی از کاربران توییتر این فروش را به فعال شدن کیف پول دوران ساتوشی نسبت می‌دهند.

منبع خبر: U.today

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.