در پی هک شدن شبکه MonoX، قیمت آدا 15 درصد افزایش یافت!

رشد 15 درصدی ADA
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۱ آذر ۱۴۰۰

بیتستان: برخی از کارشناسان معتقدند که شبکه بلاک‌چین هنوز از امنیت کافی برخوردار نیست. هک شدن هر شبکه می‌تواند بر قیمت و محبوبیت آن و سایر پلتفرم‌ها تاثیر بگذارد. اما هک شدن شبکه MonoX، چگونه باعث رشد 15 درصدی ADA شد؟

رشد 15 درصدی ADA

چارلز هاسکینسون (Charles Hoskinson)، مدیر عامل IOHK، در پی هک شدن MonoX، فرصتی پیدا کرد تا پلتفرم Cardano’s Plutus را تبلیغ کند. در 24 ساعت گذشته، این اتفاق باعث رشد 15 درصدی ADA شد.

MonoX Finance، شرکتی در حوزه بلاک‌چین است. این شرکت در روز چهارشنبه اعلام کرد که یک هکر با استفاده از یک باگ در نرم افزار قراردادهای هوشمند، توانسته است 31 میلیون دلار را از شبکه خارج کند.

افزایش قیمت آدا

به گفته MonoX Finance، یک نقص حسابداری در نرم افزار این شرکت به هکر اجازه داده است تا قیمت توکن MONO را افزایش دهد و سپس از آن به عنوان پول نقد برای خرید سایر توکن‌های سپرده شده استفاده کند. این اکسپلویت در مجموع 31 میلیون دلار توکن در بلاک چین اتریوم و Polygon بوده که پروتکل MonoX از آن‌ها پشتیبانی می‌کند.

Plutus پلتفرم قراردادهای هوشمند بلاک‌چین کاردانو است که کاربران را قادر می‌سازد تا برنامه‌هایی ایجاد کنند که با شبکه در تعامل‌اند. قراردادهای پلوتوس از زبان برنامه نویسی Haskell استفاده می کنند.

در زمان انتشار این خبر، آدا پس از ثبت بالاترین قیمت در 1.74 دلار امروز، با قیمت 1.70 دلار معامله شد.

منبع: u.today

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
کاردانو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.