احتمالا بازار اوپن‌سی از شبکه سولانا و کیف‌پول فانتوم پشتیبانی کند

اضافه شدن کیف پول Phantom به اوپن سی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۶ بهمن ۱۴۰۰

بیتستان: اوپن‌سی (OpenSea) یکی از بازارهای اصلی برای دادوستد توکن‌های غیرقابل تعویض است. به تازگی این بازار اعلام کرد که به احتمال زیاد از شبکه سولانا و کیف‌پول فانتوم (Phantom) پشتیبانی می‌کند. با ما همراه باشید تا از جزئیات دقیق اضافه شدن کیف پول Phantom به اوپن سی مطلع شوید.

اضافه شدن کیف پول Phantom به اوپن سی

براساس اسکرین شات‌های ارسال شده توسط بلاگر بازار ارزهای دیجیتال جین منچون ونگ (Jane Manchun Wong)، احتمالا بازار اوپن‌سی پشتیبانی خود از شبکه سولانا و کیف پول فانتوم را آغاز خواهد کرد.

ادغام شبکه جدید در اوپن‌سی به احتمال زیاد توسط عمل مهندسی معکوس انجام شده در پلتفرم پیدا شد که به ونگ اجازه می‌داد، ویژگی‌های جدید کیف‌پول فانتوم را کشف کند.

اضافه شدن کیف پول Phantom به اوپن سی

در حالی که بازار اوپن‌سی به طور رسمی پشتیبانی خود از این شبکه را اعلام نکرده، حساب رسمی توییتر این پلتفرم نظری را در زیر پست ونگ با برچسب وبلاگ‌نویس و حساب رسمی کیف‌پول فانتوم منتشر کرد.

کاهش محبوبیت شبکه اتریوم

کاربران بازار اوپن‌سی از شبکه اتریوم برای خرید و فروش NFTها استفاده می‌کنند. به دلیل اینکه بار روی شبکه اتریوم و هزینه‌های آن بیشتر شده، محبوبیت این شبکه کاهش یافته است. اکثر افراد اعتقاد دارند به دلیل اینکه سولانا هزینه‌های بسیار پایینی داشته و پردازش در آن سریع‌تر انجام می‌شود، جایگزین مناسبی برای دیگر پروژه‌ها است.

با اینکه شبکه سولانا می‌تواند به صورت سریع عمل پردازش را انجام دهد، اما این شبکه  در اوایل سال جدید با مشکلاتی در پردازش مواجه شده بود.

به دلیل اینکه حجم معاملات بازار اوپن‌سی در سال جدید به ۳/۸ میلیارد دلار رسید، حباب‌های بازار کمتر شد. با وجود افت جهانی رمزارزها، همچنان ارزش و محبوبیت این بازار زیاد است.

منبع خبر: u.today

سولانا
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.