امکان دارد NFTهای مبتنی بر بلاک چین سولانا به اوپن سی اضافه شوند

اضافه شدن NFTهای مبتنی بر بلاک چین سولانا به اوپن سی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۳ اسفند ۱۴۰۰

تصاویر لو رفته از بازار NFT اوپن سی نشان داد که احتمال اضافه شدن NFTهای مبتنی بر بلاک چین سولانا به اوپن سی بسیار زیاد است. این تصاویر توسط جین مانچون ونگ (Jane Manchun Wong) وبلاگ نویس حوزه فناوری منتشر شده. برای اطلاع از ادامه خبر، با بیتستان همراه باشید.

اضافه شدن NFTهای مبتنی بر بلاک چین سولانا به اوپن سی

تصاویر لو رفته از بازار NFT اوپن سی نشان می‌دهد که ممکن است این پلتفرم NFTهای مبتنی بر بلاک‌چین سولانا را به بازار خود اضافه کند. این تصاویر توسط جین مانچون ونگ (Jane Manchun Wong) وبلاگ نویس حوزه فناوری منتشر شده است.

بازار NFT اوپن سی یکی از پلتفرم‌هایی است که از شبکه‌های اتریوم و پالیگان نیز پشتیبانی می‌کند. اوپن سی از زمان تاسیس تقریبا ۲۲/۷۳ میلیارد دلار از فروش NFT به دست آورده و حدودا ۱,۳۵۸,۰۵۲ معامله‌گر از این پلتفرم استفاده می‌کنند.

جین مانچون ونگ ضمن انتشار تصاویر در توییتر بیان کرد بازار اوپن سی روی یکپارچه‌سازی با سولانا و همچنین پشتیبانی از کیف پول فانتوم کار می‌کند.

اضافه شدن NFTهای مبتنی بر بلاک چین سولانا به اوپن سی

این اولین باری نیست که وانگ در رابطه با اضافه شدن بلاک‌چین سولانا به بازار اوپن سی سخن می‌گوید. سولانا سومین بلاک‌چین از نظر فروش NFTها است.

بازار Solana NFT Magic Eden یکی از محبوب‌ترین بازارهای NFT است که از بلاک‌چین سولانا با ۴۱۴۲۶۰ معامله گر و ۷۰۶ میلیون دلار حجم فروش استفاده می‌کند.

منبع خبر: news.bitcoin

سولانا
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.