آدرس مربوط به هک رونین، مقادیر زیادی اتریوم را جابجا می‌کند!

انتقال عظیم اتریوم توسط آدرس مربوط به هک رونین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱

بیتستان: پل رونین بازی Axie Infinity چندی پیش توسط یکی از مخوف‌ترین گروه‌های هکری به نام لازاروس هک شد و ۶۲۵ میلیون دلار به سرقت رفت. حال داده‌های Ethersca خبر از انتقال عظیم اتریوم توسط آدرس مربوط به هک رونین می‌دهند. میزان انتقال، ۵,۵۰۵/۷ اتر (۴۸ میلیون دلار) اعلام شده است.

انتقال عظیم اتریوم توسط آدرس مربوط به هک رونین

چندی پیش بود که پل رونین بازی Axie Infinity هک شدi و ۶۲۵ میلیون دلار به سرقت رفت. حال داده‌های Etherscan نشان می‌دهند که یکی از آدرس‌های مرتبط با هک این شبکه، ۵,۵۰۵/۷ ETH (11 میلیون دلار) انتقال داده است. در حال حاضر مجموع انتقالات وجوه هک شده به ۲۳,۵۲۵ ETH (48 میلیون دلار) می رسد.

انتقال اخیر در ۷ تراکنش مختلف صورت گرفته است و اکثر این وجوه به یک میکسر ارزهای دیجیتال (Tornado Cash) ارسال شده است تا وجوه دزدیده شده سرپوش گذاری شوند.

همانطور که در خبرهای گذشته پوشش داده بودیم، شبکه رونین بازی Axie Infinity در ماه مارس هک شد و ۶۲۵ میلیون دلاری به سرقت رفت. در این هک مقادیر زیادی توکن ETH و USDC به سرقت رفته بود.

بعداً مشخص شد که این هک توسط گروه لازاروس (یکی از بدنام‌ترین گروه‌های هکری جهان) صورت گرفته که توسط دولت کره شمالی کنترل می‌شود. در اوایل آوریل، سازندگان Axie Infinity اعلام کردند که ۱۵۰ میلیون دلار برای جبران خسارت قربانیان اختصاص داده است.

منبع: u.today

اتریوم
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.