آدیداس از فروش مجموعه NFTهای خود، ۲۳ میلیون دلار به دست آورد

درآمد ۲۳ میلیون دلاری آدیداس از فروش مجموعه NFT های خود
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۷ آذر ۱۴۰۰

آدیداس امروز مجموعه NFTهای خود را عرضه کرد که بلافاصله به فروش رفتند. مجموعه NFTهای آدیداس که Into the Metaverse نام داشتند، به مبلغ ۲۳ میلیون دلار فروخته شده‌اند. Into the Metaverse شامل ۳۰ هزار NFT بود که هر توکن، ۰/۲ اتریوم ارزش داشت. با بیتستان همراه باشید تا جزئیات بیشتری از خبر درآمد ۲۳ میلیون دلاری آدیداس از فروش مجموعه NFT های خود در اختیارتان قرار دهیم.

درآمد ۲۳ میلیون دلاری آدیداس از فروش مجموعه NFT های خود

کل مجموعه ‌NFTهای آدیداس که Into the Metaverse نام داشت، تنها در عرض چند دقیقه پس از عرضه عمومی به فروش رفت. این مجموعه ۳۰ هزار توکن NFT را شامل می‌شد که قیمت هر واحد نیز ۰/۲ اتریوم تعیین شده بود. آدیداس با فروش این مجموعه NFT حدود ۲۳ میلیون دلار به دست آورد.

دارندگان NFTهای عرضه شده، هم از مزایای فیزیکی و هم از مزایای دیجیتالی بهره‌مند خواهند شد. از نظر فیزیکی، افرادی که اقدام به خرید NFT آدیداس کرده‌اند، خواهند توانست در سال ۲۰۲۲ به تعدادی از محصولات فیزیکی این شرکت دسترسی داشته و آن‌ها را خریداری کنند.

در بخش دیجیتالی نیز دارندگان NFT می‌توانند در سال ۲۰۲۲ و سال‌های بعد در رویدادهای مجازی برگزار شده توسط آدیداس شرکت کنند.

مشکلات فنی عرضه مجموعه Into the Metaverse:

عرضه مجموعه NFTهای آدیداس تا حدودی با مشکلات فنی مواجه شد. به دلیل برخی تراکنش‌های ناموفق، دسترسی برخی از کاربران برای پیش خرید به مدت تقریباً دو ساعت به تاخیر افتاد؛ اما مشکل سریعا برطرف شد تا روند خرید ادامه پیدا کند.

منبع: cryptobriefing

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.