پشتیبانی Airbnb از ارزهای دیجیتال: به زودی پرداخت با رمزارز در این پلتفرم امکان‌پذیر می‌شود

پشتیبانی Airbnb از ارزهای دیجیتال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۵ دی ۱۴۰۰

برنامه Airbnb در مسیر فراهم کردن شرایط برای پرداخت با رمزارزهای مختلف است. این برنامه محبوب که به کاربرانش اجازه رزرو اقامتگاه برای تعطیلات توسط اپلیکیشن خود را می‌دهد روش پرداخت با رمزارز را نیز به برنامه خود خواهد افزود. خبر پشتیبانی Airbnb از ارزهای دیجیتال را در بیتستان بخوانید.

پشتیبانی Airbnb از ارزهای دیجیتال

برایان چسکی اخیرا در توییتی اعلام کرده که یکی از برنامه‌های مهم Airbnb، رزرو اقامتگاه با کمک ارزهای دیجیتال است. برایان چسکی (Brian Chesky)، مدیر عامل و یکی از بنیانگذاران سرویس peer-to-peer است که برنامه Airbnb در آن بارگذاری شده.

برنامه‌های اخیر Airbnb

در ۳ ژانویه، برایان چسکی از دنبال‌کنندگاه خود در توییتر خواست که پیشنهادات خود را در مورد Airbnb ارائه دهند. وی پس از بررسی هزاران پیشنهاد ارائه شده دریافت که پیشنهادات در مورد رمزارزها به وضوح بسیار زیاد است.

در این نظرسنجی پس از پیشنهادات مربوط به رمزارز، موضوعاتی مثل نمایش قیمت‌گذاری واضح، برنامه وفاداری مهمانان، هزینه‌های تمیزکاری به‌روز و بهبود خدمات مشتری بیان شده است.

پشتیبانی Airbnb از ارزهای دیجیتال

این مدیر عامل موفق اظهار داشته که ایده‌های بسیار متنوعی را در زمینه توکن‌ها بررسی کرده است. از اظهارات وی می‌توان این برداشت را کرد که خط پرداخت آتی ارزهای دیجیتال Airbnb به یک یا دو توکن محدود نخواهد بود.

وی این را نیز به اظهارات خود اضافه کرد که از سال ۲۰۱۳ تاکنون در Airbnb بیش از ۳۳۶ میلیارد دلار تراکنش پرداخت انجام شده است.

Airbnb در حال حاضر پرداخت با Visa، MasterCard، Apple Pay، Google Pay و PayPal را ساپورت می‌کند.

در ماه سپتامبر، برایان چسکی در مصاحبه ای با Fox Business گفت که Airbnb درخواست‌های زیادی در رابطه با پرداخت با ارز دیجیتال دریافت کرده است:

ما در این زمینه درخواست‌های زیادی دریافت می‌کنیم. سال‌هاست که این روند ادامه دارد.

این شرکت در دفترچه عرضه اولیه خود (IPO) اعلام کرد که باید با فناوری‌های پیشرفته مانند ارزهای دیجیتال و بلاک چین سازگار شود تا در آینده همچنان در این عرصه موفق بماند.

بازار رزرو اقامتگاه شماره یک جهان، خدمات انعام بیت‌کوین ChangeTip را در سال ۲۰۱۶ خریداری کرد.

شایان ذکر است که برایان آرمسترانگ، کارمند سابق Airbnb بوده. برایان آرمسترانگ (Brian Armstrong)، به عنوان مدیر عامل Coinbase، یکی از ثروتمندترین افراد جهان و از میلیاردرهای موفق حوزه ارزهای رمزنگاری شده است.

پرداخت با ارزهای دیجیتال در Airbnb با هدف رقابت با پلتفرم‌های مشابه دیگر مثل Dtravel، که یک سرویس رزرو اقامتگاه است، برنامه ریزی شده.

منبع: u.today

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.