پیش بینی قیمت بیت کوین تا پایان سال ۲۰۲۱ توسط الکس کروگر

پیش بینی قیمت بیت کوین تا پایان سال ۲۰۲۱ توسط الکس کروگر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۶ آبان ۱۴۰۰

بیت‌کوین این روزها توجه بسیاری از تحلیلگران ارزهای دیجیتال را به خود جلب کرده است. در جدیدترین پیش بینی صورت گرفته، انتظار می‌رود که قیمت بیت‌کوین در سال ۲۰۲۱، به ۱۰۰ هزار دلار هم برسد. با بیتستان همراه باشید تا جزئیات بیشتری از پیش بینی قیمت بیت کوین تا پایان سال ۲۰۲۱ را در اختیارتان قرار دهیم.

الکس کروگر (Alex Krüger)، اقتصاددان محبوب و تحلیلگر ارزهای دیجیتال، چشم انداز بیت‌کوین (BTC) را در هفته‌ها و ماه‌های آینده ارائه می‌دهد.

کروگر در مصاحبه جدیدی که با یوتیوبر و استراتژیست ارزهای دیجیتال، اسکات ملکر (Scott Melker) داشت، پیش بینی کرد که بیت‌کوین در نهایت به قیمت یک میلیون دلار خواهد رسید. با این حال، او می‌گوید که تعیین بازه زمانی برای رسیدن بیت‌کوین به این قیمت، بسیار سخت است.

بیت‌کوین یک میلیونی! من فکر می‌کنم این قطعاً اتفاق خواهد افتاد. اما من نمی‌دانم چه زمانی.

در زیر می‌توانید دلایل برتری اتریوم بر بیت کوین را بخوانید

دلایل برتری اتریوم بر بیت کوین

پیشی بینی کروگر در مورد قیمت بیت‌کوین تا پایان سال ۲۰۱:

این تحلیلگر ارز دیجیتال همچنین از پیش بینی خود در مورد قیمت بیت‌کوین تا پایان سال هم رونمایی کرد. وی گفت:

۱۰۰,۰۰۰ دلار تا پایان سال ممکن است. اما من فکر می‌کنم خیلی بعید است ولی در عین حال خیلی هم بعید نیست. شاید در شرایط عادی، چنین پیش بینی، توهم باشد، اما ارزهای دیجیتال شرایط عادی ندارند.

ما به تازگی تعداد شاهد تایید ETFهای (صندوق قابل معامله در بورس) زیادی بودیم و فکر می‌کنم این همه چیز را تغییر خواهد داد. بنابراین سناریوی اصلی من بیشتر سطح قیمتی ۷۵,۰۰۰ تا ۸۵,۰۰۰ دلار را شامل می‌شود. اما آیا می‌توانیم تا پایان سال به ۱۰۰,۰۰۰ دلار برسیم؟ باید بگوییم که قطعاً می‌توانیم.

کروگر همچنین می‌گوید که بیت‌کوین توانایی این که در یک دهه به عنوان یک طبقه دارایی بزرگ‌تر از طلا ظاهر شود را هم دارد.

بیت کوین به یک دارایی تبدیل می‌شود که در ۱۰ سال آینده می‌تواند بزرگ‌تر از طلا هم شود. من فکر می‌کنم که نقش بیت‌کوین در واقع رقابت با طلا است. این (بیت‌کوین) طلای نسل‌های جوان است.

این اقتصاددان می‌افزاید که ارزهای دیجیتال بر اساس پیش بینی‌های صورت گرفته، عملکرد بهتری از سایر دارایی‌ها در آینده خواهد داشت.

منبع: dailyhodl

تحلیل‌های انجام شده در این خبر مربوط به سایت منبع بوده و سیگنالی برای خرید، فروش و یا سرمایه‌گذاری از طرف بیتستان نیست.
بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.