تحلیل قیمت ۴ آلت‌ کوین مهم ONE ،FLOW ،HNT ،LINK (۱۱ بهمن ۱۴۰۰)

Price analysis of 4 important coins (ONE, FLOW, HNT, LINK)
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 5 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰

قیمت لینک (LINK)، در چند ماه گذشته بین ۱۵ تا ۳۶ دلار محدود شده است. این رمزارز چندین بار برای فرار از این محدوده تلاش کرده که شکست خورد است، این مساله نشان می‌دهد گاوها و خرس‌ها در سطوح حمایت و مقاومت به معامله می‌پردازند.

Link price

خرس‌ها در چند روز گذشته قیمت را به زیر ۱۵ دلار رساندند اما نتوانستند آن را به قیمتی پایین‌تر برسانند. این ممکن است به علت خرید از سوی معامله گران تهاجمی باشد که سعی دارند قیمت را به بالاتر از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه برسانند.

اگر آنها موفق شوند، قیمت لینک می‌تواند تا میانگین متحرک ساده ۲۰۰ روزه (۲۴,۷۵ دلار) افزایش یابد. برخلاف این فرض، اگر قیمت از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه کاهش یابد، خرس‌ها دوباره سعی خواهند کرد این ارز را به زیر ۱۵ دلار بکشند و روند نزولی جدیدی را آغاز کنند.

نمودار ۴ ساعته نشان می‌دهد که گاوها قیمت را به بالای سطح مقاومت یعنی ۱۶/۸۸ دلار رسانده اند. میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه در حال افزایش است و شاخص مقاومت نسبی در محدوده مثبت قرار دارد، که نشان می‌دهد گاوها نسبتا در شرایط بهتری قرار دارند.

Link analysis

اگر خریداران قیمت بالاتر از ۱۶/۸۸ دلار را حفظ کنند، قیمت لینک می‌تواند تا ۲۰ دلار و سپس به ۲۳ دلار افزایش یابد. در مقابل، اگر قیمت کاهش یابد و به زیر ۱۶/۸۸ دلار سقوط کند، نشان دهنده ادامه فروش خرس‌ها در روند صعودی خواهد بود. سپس این جفت می‌تواند به ۱۴ دلار کاهش یابد.

تحلیل تکنیکال اچ ان تی (HNT)

HNT Technical Analysis

هلیوم (HNT) در ۲۱ ژانویه به زیر میانگین متحرک ساده ۲۰۰ روزه (۲۶/۶۷ دلار) سقوط کرد، اما خرس‌ها نتوانستند سطوح پایین‌تر را حفظ کنند. گاوها به صورت تهاجمی این شیب را در رنج قیمت ۲۰ دلار خریدند و این قیمت را به بالای میانگین متحرک ساده ۲۰۰ روزه در ۲۶ ژانویه رساندند.

این تلاش گاوها برای حفظ قیمت در میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۲۸/۸۴ دلار) ثمری نداشت، اما همچنان آنان اجازه ندادند قیمت به زیر میانگین متحرک ساده ۲۰۰ روزه برسد. قیمت در سه روز گذشته بین میانگین های متحرک معامله می‌شود.

بعید است که این معاملات در این محدوده برای مدت طولانی ادامه یابد. اگر گاوها قیمت را بالاتر از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه حفظ کنند، HNT می‌تواند تا ۳۶ دلار و سپس به سیر روند نزولی صعود کند.

اگر قیمت اچ ان تی کاهش یابد و به زیر میانگین متحرک ساده ۲۰۰ روزه برسد، تمام این تحلیل‌ها به هم می‌خورد. این ممکن است قیمت اچ ان تی را به ۲۰ دلار کاهش دهد.

HNT analysis

سیر قیمت اچ ان تی از خط روند نزولی خارج شد که نشان می‌دهد خرس‌ها ممکن است کنترل خود را از دست بدهند. خرس‌ها سعی کردند قیمت را به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه برگردانند، اما گاوها در تلاش برای دفاع از سطح حمایت و حفظ این قیمت هستند.

حرکت صعودی ممکن است پس از اینکه گاوها قیمت را به بالای ۳۱ دلار رساندند، شتاب بیشتری پیدا کند، زیرا این می‌تواند نشان دهنده الگوی ۱۲۳ باشد. یک مقاومت جزئی در میانگین متحرک ساده ۲۰۰ روزه وجود دارد، اما پس از رفع آن، اچ ان تی می‌تواند حرکت خود را به سمت ۴۰ دلار آغاز کند. برعکس، اگر قیمت کاهش یابد و به زیر ۲۶ دلار سقوط کند، اچ ان تی تا ۲۴ دلار نیز ریزش خواهد داشت.

تحلیل تکنیکال فلو (FLOW)

Technical flow analysis

FLOW در چند ماه گذشته در یک روند نزولی شدید بوده است. خرس‌ها در ۲۲ ژانویه قیمت را به زیر سطح حمایت قوی ۶ دلار رساندند، اما نتوانستند از این فرصت ویژٓه استفاده کنند. این نشان‌دهنده خرید و فروش زیاد در سطوح پایین‌تر است.

گاوها امروز قیمت را به بالاتر از سطح متحرک نمایی ۲۰ روزه (۶/۴۱ دلار) رسانده اند. اگر آنها قیمت را بالاتر از سطح مقاومت نگه دارند، نشان‌دهنده تغییر احتمالی روند خواهد بود.

متحرک نمایی ۲۰ روزه در حال کاهش است و شاخص مقاومت نسبی به محدوده مثبت بازگشته است، که نشان می دهد گاوها در حال بازگشت هستند.

اگر قیمت از سطح فعلی پایین بیاید و به زیر سطح حمایت ۶ دلار سقوط کند، سیر صعودی را ادامه نخواهد یافت. چنین حرکتی نشان می‌دهد که خرس ها به فروش تهاجمی در سطوح بالاتر ادامه می دهند.

Flow analysis

نمودار ۴ ساعته نشان می‌دهد که قیمت در میانگین متحرک ساده ۲۰۰ روزه به سطح مقاومت رسیده است. این یک سطح حیاتی است که باید مراقب آن بود زیرا قیمت در این سطح مقاومت دچار تزلزل است. اگر قیمت از سطح فعلی کاهش یابد، قیمت فلو می‌تواند تا ۲۰-میانگین متحرک نمایی کاهش یابد.

اگر قیمت از این سطح بازگردد، نشان‌دهنده این است که گاوها در حال خرید در دیپ هستند. سپس خریداران یک بار دیگر تلاش خواهند کرد تا قیمت فلو را به بالای میانگین متحرک ساده ۲۰۰ روزه برسانند. اگر آنها موفق به انجام این کار شوند، این جفت می‌تواند به ناحیه مقاومت در رنج ۹/۲۷ تا ۹/۷۰ دلار صعود کند.

تحلیل قیمت وان (ONE)

One price analysis

هارمونی (ONE) در محدوده وسیعی بین ۰/۱۶ تا ۰/۳۶ دلار معامله می‌شود. خرس‌ها اخیراً سعی کردند قیمت را به زیر محدوده کاهش دهند، اما گاوها تلاش می‌کنند آن را در محدوده خود نگه دارند.

قیمت وان از سطح حمایت بازگشته است و گاوها اکنون سعی خواهند کرد این قیمت را به بالاتر از میانگین متحرک ساده ۲۰۰ روزه (۰/۱۹ دلار) برسانند. اگر موفق شوند، وان می‌تواند به میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۰/۲۳ دلار) برسد، جایی که خرس‌ها ممکن است دوباره مقاومت سختی داشته باشند.

این نوسان قیمت بالاتر از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه می تواند مسیر صعودی احتمالی تا ۰.۲۸ دلار را باز کند. اگر قیمت از سطح فعلی کاهش یابد، خرس‌ها تلاش می‌کنند این جفت ارز را به زیر ۰.۱۶ دلار برسانند. اگر آنها بتوانند آن را به پایان برسانند، نشانه شروع احتمالی یک روند نزولی جدید خواهد بود.

نمودار ۴ ساعته شکل گیری یک الگوی مثلث متقارن را نشان می‌دهد. میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه صاف شده است و شاخص مقاومت نسبی درست زیر نقطه میانی قرار دارد که نشان دهنده تعادل بین عرضه و تقاضا است.

One analysis

این بلاتکلیفی می تواند به نفع گاوها باشد به شرطی که قیمت افزایش یابد و بالای مثلث حفظ شود. این می تواند نشان دهنده یک تغییر روند احتمالی باشد و این جفت ممکن است تا ۰/۲۲ دلار و بعداً به ۰/۲۶ دلار افزایش یابد.

اگر قیمت کاهش یابد و به زیر خط حمایت سقوط کند، تحلیلی که روند صعودی متوقف خواهد شد. چنین حرکتی نشان می‌دهد که مثلث به عنوان یک الگوی ادامه‌دار عمل می‌کند.

منبع: cointelegraph

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.