XRP
Ripple - ریپل
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

ارز دیجیتال ریپل چیست؟

ریپل (Ripple)، در واقع نام یک شرکت آمریکایی واقع در ایالت سانفرانسیسکو است که برای مجموعه‌های مالی و بانک‌ها، محصولات مالی غیر‌متمرکز می‌سازد. این شرکت در سال ۲۰۰۴ و قبل از پیدایش بیت کوین راه‌اندازی شده است. توسعه‌دهندگان مجموعه ریپل در سال ۲۰۱۳ تصمیم گرفتند برای توسعه و تکامل شرکت خود در کنار محصولات دیگر یک توکن رمزنگاری شده نیز ایجاد کنند؛‌ حاصل این تصمیم رمزارز XRP یا همان ارز دیجیتال ریپل بود. ارز XRP یک توکن غیرقابل استخراج است و تمام ۱۰۰ میلیارد واحد آن در همان سال نخست عرضه شد. از این میزان ۲۰ درصد در اختیار بنیان‌گذاران شرکت ریپل و ۸۰ درصد از واحدهای عرضه شد در یک شرکت سرمایه‌گذاری غیرمتمرکز ذخیره شد تا به‌مرور به بازار کریپتوکارنسی تزریق شود. طبق پروتکل‌های تعیین شده، هر ماه حدود یک میلیارد واحد ارز دیجیتال XRP به بازار رمزارزها عرضه می‌شود.

خرید ریپل

ارز دیجیتال XRP در فهرست رمزارزهای تحت پشتیبانی بیتستان قرار دارد و شما می‌توانید با مراجعه به حساب کاربری خود در وب‌سایت ما و حداقل پرداختی ۲ میلیون تومان اقدام به خرید ریپل از بیتستان کنید. ما در تحریریه بیتستان اخبار لحظه‌ای بازار کریپتوکارنسی و مقالات تحلیلی این بازار را پوشش می‌دهیم و شما می‌توانید از این مطالب برای تعیین زمان و شرایط مناسب جهت انجام معاملات خود استفاده کنید. به‌خاطر داشته باشید که در تمامی ساعات شبانه‌روز می‌توانید از طریق آیکون چت آنلاین وب‌سایت بیتستان با همکاران ما در بخش پشتیبانی در ارتباط باشید.

فروش ریپل

امکان فروش ارز ریپل نیز برای کاربران بیتستان فراهم است. شما می‌توانید به راحتی از طریق حساب کاربری‌تان دارایی XRP خود را بفروشید. همچنین می‌توانید این دارایی را با بیش از ۶۰ رمزارز دیگر که در پنل بیتستان پشتیبانی می‌شوند مبادله کنید. برای دریافت آخرین اخبار بازار ارزهای دیجیتال و همچنین دسترسی به مقالات آموزشی و تحلیلی جهت انجام معاملات دقیق‌تر و پر‌سودتر نیز می‌توانید به وبلاگ ما مراجعه کنید. فراموش نکنید که پشتیبانان بیتستان در تمامی ساعات شبانه‌روز آماده پاسخ‌گویی به پرسش‌های شما و رفع مشکلات احتمالی پیش‌آمده در معاملات‌تان خواهند بود.

اخبار و تحلیل‌های ریپل

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

اخبار و تحلیل‌های ریپل