پذیرش شیبااینو و دوج کوین در تمام شعب AMC نهایی شد

نهایی شدن پذیرش شیبا اینو و دوج کوین توسط AMC
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۰ اسفند ۱۴۰۰

بالأخره پس از فراهم شدن زیرساخت‌های لازم، خبر نهایی شدن پذیرش شیبا اینو و دوج کوین توسط AMC از طرف آدام آرون، مدیر عامل این مجموعه، منتشر شد. ماه‌ها بود که AMC وعده پذیرش رمزارزهای شیبااینو و دوج‌کوین به عنوان روشی برای پرداخت هزینه خدمات خود را داده بود. برای خواندن جزئیات خبر با بیتستان همراه باشید.

AMC Theatres، بزرگ‌ترین شرکت سینماهای زنجیره‌ای جهان، پس از ماه‌ها انتظار برای پذیرش شیبااینو و دوج‌کوین، سرانجام پذیرش این دو میم‌کوین را آغاز کرد.

آدام آرون (Adam Aron)، مدیر عامل شرکت AMC  در توییتی خبر آغاز پشتیبانی AMC از شیبااینو و دوج‌کوین را به طور رسمی اعلام کرد.

نهایی شدن پذیرش شیبا اینو و دوج کوین توسط AMC

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار شیبا اینو و دوج‌کوین پشتیبانی خواهند شد

پس از ماه‌ها بالاخره زیر ساخت‌های لازم برای پذیرش این دو میم‌کوین بزرگ فراهم شده و گزینه‌ی پرداخت با ارزهای دیجیتال تحت پوشش BitPay این امکان را فراهم کرد تا AMC پذیرش رمزارزهای شیبااینو و دوج‌کوین را آغاز کند.

سینماهای زنجیره‌ای AMC برای انتخاب این دو توکن از نظرسنجی توییتر استفاده کرده است. طبق گزارشات AMC قرار بود پشتیبانی از این توکن‌ها را در وب‌سایت و اپلیکیشن موبایلی خود در ۱۹ مارس اضافه کند.

AMC به مشتریانش اجازه داد تا در ماه نوامبر با بیت‌کوین، اتریوم و چندین ارز دیجیتال دیگر، بلیط و خدمات دیگر این مجموع را خریداری کنند.

آرون هنوز هم مطمئن نیست که ارزهای دیجیتال در تجارت او نقش بزرگی ایفا خواهند کرد یا خیر؟! وی حتی در مصاحبه خود گفت که صبر می‌کنیم و می‌بینیم که آیا تصمیم درستی گرفته‌ایم یا نه!

آرون در ماه نوامبر ایده انتشار ارز دیجیتال این مجموعه را نیز مطرح کرد که البته فعلا خبری جدی در رابطه با انتشار آن پخش نشده است.

در حال حاضر پرداخت هزینه‌ی خرید بلیط‌های این شرکت سینمایی از روش‌های پرداختی قدیمی مانند Google Pay و Apple Pay انجام می‌گیرد.

منبع: u.today

دوج کوین شیبا اینو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.