پذیرفته شدن دوج کوین در AMC (بزرگ‌ترین شبکه سینمایی جهان)

پذیرفته شدن دوج کوین در AMC
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۴ مهر ۱۴۰۰

AMC که یکی از بزرگ‌ترین شبکه‌های سینمایی در جهان است، پا به عرصه پذیرش ارزهای دیجیتال گذاشته و سعی دارد که خدماتی مثل فروش بلیط را با استفاده از این ارزها انجام دهد. از این رو شرکت سینمایی AMC به تازگی شروع به پذیرش دوج کوین کرده تا افراد بتوانند با استفاده از این ارز دیجیتال از خدماتش استفاده کنند. با بیتستان همراه باشید تا جزئیات پذیرفته شدن دوج کوین در AMC را بیان کنیم.

آدام آرون (Adam Aron) مدیرعامل AMC اعلام کرد که کلیه سینماهای زیر مجموعه این شرکت در حال حاضر Dogecoin و سایر ارزهای رمزنگاری شده را می‌پذیرند.

همچنین بزرگترین شبکه سینمایی جهان در حال کار بر روی امکان پرداخت با ارزهای رمزنگاری شده برای خرید بلیط‌ها و خوراکی از غرفه‌های است.

همان طور که توسط U.Today هم گزارش شده، آرون اعلام کرد که شرکت او پس از برگزاری یک نظرسنجی در توییتر که توسط هیچ کس غیر از ایلان ماسک مدیرعامل تسلا مورد پسند قرار نگرفت، Dogecoin را خواهد پذیرفت تا دارندگان این رمز ارز بتوانند در شعبه‌های این شرکت از آن استفاده کنند.

بزرگترین شرکت سینمایی جهان تا پایان سال از بیت کوین، اتریوم، لایت کوین و بیت کوین کش هم به صورت رسمی پشتیبانی خواهد کرد.

دلیل پذیرش ارزهای دیجیتال توسط AMC:

پس از کاهش ۹۰ درصدی درآمد AMC در سال ۲۰۲۰ به دلیل بیماری کوید ۱۹، این شرکت با فشار مالی شدیدی روبرو شد. به همین دلیل به معامله گران سهام Reddit به همراه GameStop و دیگر شرکت‌های رقیب خود پرداخت.

جالب است بدانید که در پی این اقدامات، سهام AMC نسبت به سال گذشته حدود ۱/۶۳۴ درصد افزایش یافته است.

به نظر می رسد با پیش رفتن اوضاع به همین منوال، شرایط بزرگ‌ترین شبکه سینمایی به حالت عادی باز گردد. همچنین بهتر است بدانید که AMC به رکورد حضور تماشاگران خود دوباره دست یافت و رکورد ۳/۹ میلیون بازدید کننده در سراسر جهان را با به نمایش گذاشتن فیلم‌هایی مثل No Time to Die و Venom: Let There Be Carnage ثبت کرد.

منبع: u.today

دوج کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.