بررسی پذیرش شیبا اینو توسط AMC

بررسی پذیرش شیبا اینو توسط AMC
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۸ آبان ۱۴۰۰

شیبااینو روز به روز در حال گسترش است. حتی پذیرفته نشدن شیبااینو در صرافی رابین‌هود و رد شدن آن از سوی ایلان ماسک تاثیری در پیشرفت این رمزارز نگذاشت. اما شیبا به موفقیت‌های دیگری دست یافت. بررسی پذیرش شیبا اینو توسط AMC یک پیشرفت جدید در تاریخ شیبا خواهد بود. با بیتستان همراه باشید.

بررسی پذیرش شیبا اینو توسط AMC

آدام آرون در توییتر از بررسی پذیرش شیبا اینو توسط AMC خبر داد و گفت مجموعه سینمایی AMC، معروف‌ترین سینمای زنجیره‌ای در جهان، در حال بررسی اضافه کردن ارز رمزنگاری شده شیبااینو به عنوان شیوه‌ای برای پرداخت هزینه بلیط و خرید در غرفه‌ها است.

مدیر عامل شرکت آدام آرون (Adam Aron)، یک نظرسنجی در حساب توییتر خود انجام داد و از دنبال کننده‌های خود سوال کرد که آیا AMC باید قاتل دوج‌کوین را بپذیرد؟

تا ساعت 12:07 صبح، 33079 رای ثبت شده است، که 82.5 درصد آن‌ها شیبااینو را انتخاب کرده‌اند.

پذیرش شیبا اینو در AMC

آرون نظرسنجی مشابهی را در توییتر انجام داد تا نبض فالوورهای خود را در مورد دوج‌کوین در ماه سپتامبر بگیرد و توجه کسی جز رئیس تسلا، ایلان ماسک، را به خود جلب نکرد.

اوایل اکتبر امسال، مدیر عامل AMC اعلام کرد که پشتیبانی از دوج‌کوین را در اوایل سال 2022 اضافه خواهد کرد. همچنین بیت‌کوین، اتریوم، لایت‌کوین و بیت‌کوین کش (Bitcoin Cash) قرار است تا پایان سال به عنوان روش‌های پرداخت جدید اضافه شوند.

آرون می‌گوید که تیم متخصص IT او در حال حاضر روی این موضوع کار می‌کنند و AMC در حال حاضر دوج‌کوین و سایر ارزهای دیجیتال را برای کارت‌های هدیه فیزیکی پذیرفته است.

واریز اشتباه ۱۸۱ میلیون دلار شیبااینو به حساب یک راننده!

جزئیات خبر را در ادامه بخوانید

به نظر می‌رسد شیبااینو و دوج‌کوین، دو سکه معروف میم، برای سینمای زنجیره‌ای مناسب هستند.

در ماه ژوئن، ظاهرا زمانی که یکی از مصاحبه‌ها آرون که در آن شلوار نپوشیده بود وایرال شد، AMC به صعود خود ادامه داد. سهام زنجیره سینمایی AMC امروز نسبت به سال گذشته، 1,652 درصد افزایش یافته است.

منبع: u.today

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.