احتمال عرضه ارز دیجیتال توسط AMC: آیا خبر انتشار سکه جدید این کمپانی حقیقت دارد؟

احتمال عرضه ارز دیجیتال توسط AMC
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۳۰ مهر ۱۴۰۰

AMC غول آمریکایی صنعت سرگرمی، به عرصه رمزنگاری علاقه شدیدی نشان داده است. مدیر عامل این کمپانی از احتمال عرضه ارز دیجیتال توسط AMC خبر داده. از این رو در این خبر قصد داریم به احتمال عرضه ارز دیجیتال توسط AMC بپردازیم. با بیتستان همراه شوید.

مدیر عامل کمپانی AMC، در تاریخ ۲۰ اکتبر مصاحبه‌ای با CNBC داشت. در جریان این مصاحبه آدام آرون (Adam Aron) در مورد صنعت رمزنگاری بحث کرد، ولی جزئیات زیادی ارائه نداد. البته پس از آن کامنت‌های جنجالی در مورد ارز دیجیتال گذاشت.

در چند ماه اخیر در مورد اشتیاقمان به صنعت رمزنگاری جنجال به پا کردیم.

همچنین وی از احتمال انتشار سکه جدید این کمپانی سخن گفت. آدام آرون اظهار داشت که دلایل بسیاری وجود دارد که این امکان را به AMC می‌دهد تا یک قطب موفق در عرصه ارزهای دیجیتالی باشد. وی سکه جدید AMC را نجات‌دهنده ارزهای دیجیتال خواند.

مدیر عامل کمپانی AMC بیان کرد که رمزارز جدید فقط یکی از ایده‌های جدید این کمپانی می‌باشد. کمپانی AMC به دارایی‌های دیجیتالی مثل رمزارز بسیار خوش‌بین است.

پرداخت با رمزارز برای خرید بلیت در AMC

در ماه آگوست، این شرکت اعلام کرد که قصد دارد زیرساخت‌هایی برای پرداخت با بیت‌کوین تا آخر سال جاری فراهم کند. این زیر ساخت‌ها به کاربران اجازه می‌دهند برای پرداخت هزینه بلیت سینما از بیت‌کوین استفاده کنند.

یک ماه بعد AMC، گزینه پرداخت با ارزهای دیجیتال مثل اتریوم، لایت‌کوین و بیت‌کوین را در شبکه خود ارائه داد. آدام آرون مدیر عامل AMC، اظهار داشت تماشاگران مایلند از رمزارز به عنوان روشی برای پرداخت هزینه بلیت و همچنین دریافت امتیاز استفاده کنند.

در اوایل اکتبر، AMC نظرسنجی در توییتر گذاشت. نتیجه این نظر سنجی رای ۶۸ درصد از ۱۴۰,۰۰۰ نفر به DOGE بود. پس از آن دوج‌کوین به لیست گزینه‌های پرداخت رمزارزی AMC اضافه شد.

در زیر می‌توانید جزئیات بیشتری از پذیرفته شدن دوج‌کوین در AMC به دست آورید

پذیرفته شدن دوج کوین در AMC (بزرگ‌ترین شبکه سینمایی جهان)
احتمال عرضه ارز دیجیتال توسط AMC

در ۶ اکتبر کمپانی AMC کارت هدیه جدیدی معرفی کرد. این کارت هدیه با ارزهای دیجیتالی قابل تهیه است و می‌توان از آن برای خرید بلیت و کارت الکترونیکی AMC استفاده کرد.

صدور توکن برای کمپانی‌های لیست شده در ایالات متحده بسیار سخت است، با این حال انتشار ارزهای دیجیتالی هر روز افزایش و پیشرفت قابل توجهی را شاهد است.

دلیل به شهرت رسیدن کمپانی AMC، تبدیل آن به meme stock و جلب کردن توجه سرمایه‌گذاران و معامله گران خرد به r/Wallstreetbets در Reddit بود. پس از آن ارزش سهام این شرکت به صورت چشمگیری افزایش یافت و به ۴۰/۸۶ دلار رسید.

منبع: cointelegraph

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
اتریوم بیت کوین لایت‌ کوین دوج کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.