سناتورهای آمریکایی به دنبال اصلاح قوانین جدید مالیات حوزه کریپتو هستند

اصلاح قانون مالیات ارزهای دیجیتال در آمریکا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۵ آبان ۱۴۰۰

قوانین ارزهای دیجیتال در کشوری مثل آمریکا مدتی است که کش و قوس‌های زیادی را تجربه می‌کند. به عنوان مثال در جدیدترین اخبار منتشر شده، به نظر می‌رسد که سناتورهای آمریکایی به دنبال اصلاح قوانین جدید مالیات حوزه کریپتو هستند؛ اما جزئیات دقیق اصلاح قانون مالیات ارزهای دیجیتال در آمریکا چیست؟ با بیتستان همراه باشید.

اصلاح قانون مالیات ارزهای دیجیتال در آمریکا

بلومبرگ گزارش می‌دهد که سناتورهای آمریکایی و در راس آن‌ها، ران وایدن (D-OR) و سینتیا لومیس (R-WY) می‌خواهند قوانین گزارش مالیاتی تحویل داده شده در لایحه زیرساخت ارزهای دیجیتال را برای کارگزاران این حوزه ملایم‌تر کرده و آن را بهبود بخشند.

انتظار می‌رود که جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا، پس از ماه‌ها بحث‌های داغ، سرانجام این قانون یک تریلیون دلاری را روز دوشنبه امضا کند. این قانون به دلیل مفاد گزارش مالیاتی که دارد، بر استخراج کنندگان، توسعه دهندگان کیف پول و سایر گروه‌های فعال در حوزه ارزهای دیجیتال تأثیر می‌گذارد.

همچنین بعد از انتشار مفاد آن، به طور گسترده توسط جامعه ارزهای دیجیتال مورد انتقاد قرار گرفت. بر اساس یکی از مفاد آن، کسب‌وکارهای حوزه رمزارزها ملزم به ارائه گزارش تراکنش‌های رمزنگاری بیش از ۱۰۰۰۰ دلاری خواهند بود.

توقیف ۶/۱ میلیون دلار ارز دیجیتال در آمریکا توسط OFAC

برای مشاهده خبر کلیک کنید

سناتورهای آمریکایی با محدود کردن این قانون و اصلاح لایحه دو حزبی وایدن و لومیس، به دنبال حذف افرادی هستند که فناوری بلاک چین را توسعه می‌دهند:

لایحه ما به وضوح نشان می‌دهد که الزامات گزارش دهی برای افرادی که فناوری بلاک‌چین و کیف پول را توسعه می‌دهند، اعمال نمی‌شود.

Janet Yellen (جنت یلن) وزیر خزانه داری، از اصلاح مقررات ارزهای دیجیتال در لایحه زیرساخت حمایت کرد. از این رو، صنعت کریپتو امیدوار به مساعدت وزارت خزانه‌داری در جهت اصلاح این قانون مالیاتی است.

انتظار می‌رود قوانین جدید در سال ۲۰۲۴ اجرایی شود.

منبع: u.today

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.