تحلیل ارزهای دیجیتال BNB، دیسنترالند و LUNA

تحلیل ارزهای دیجیتال BNB، دیسنترالند و LUNA
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 4 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۵ دی ۱۴۰۰

‌BNB‌ توکن بومی صرافی بایننس، توکن بازی کامیپوتری دیسنترالند یا ارز دیجیتال MANA و ارز دجیتال LUNA، در روزهای اخیر شرایط متغیری را تجربه کرده‌اند و با توجه به تغییرات قیمت بیت کوین، قیمت این ارزها نیز تغییراتی داشته است. در ادامه با تحلیل این ارزهای دیجیتال همراه باشید.

تحلیل ارز دیجیتال بایننس کوین

تحلیل BNB

ارز دیجیتال بایننس کوین این روزها شاهد درگیری میان گاوها و خرس‌ها در نزدیکی میانگین نمایی ۲۰ روزه (۵۹۰ دلار) است.

با این‌که روز جمعه قیمت این ارز به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه رسید، خرس‌ها نتوانستند از این شرایط استفاده کنند؛ به‌همین خاطر امروز دوباره قیمت را به این نقطه رساندند.

میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه و شاخص مقاومت نسبی (RSI) نزدیک به نقطه میانی قرار گرفته‌‌اند و این نشان‌دهنده تعادل میان عرضه و تقاضای در بازار ارز BNB است. اگر گاوها موفق شوند قیمت را به بالای ۶۲۱/۳۰ دلار برسانند، بایننس کوین می‌تواند دوباره به منطقه مقاومت ۶۶۹/۳۰ تا ۶۹۱/۸۰ دلار صعود کند.

از سوی دیگر با کاهش قیمت به کم‌تر از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه، امکان رسیدن قیمت بایننس کوین به متحرک نمایی ۵۰ روزه (۵۴۶ دلار) وجود دارد. رسیدن قیمت BNB به این منطقه احتمال سقوط قیمت تا میانگین متحرک نمایی ۱۰۰ روزه (۴۸۷ دلار) و پس از آن ورود به کانال ۴۴۰ دلاری را افزایش می‌دهد.

 

نمودار ۴ ساعته ارز دیجیتال BNB نشان می‌دهد که خرس‌ها در تلاش برای رساندن قیمت آن به نزدیکی میانگین نمایی متحرک ۲۰ روزه هستند و اگر روند کاهش قیمت ادامه داشته باشد، خرس‌‌ها مجددا تلاش می‌کنند BNB‌ را به زیر سطح کانال صعودی برسانند. اگر موفق شوند ممکن است قیمت بایننس کوین به منطقه حمایت ۵۶۴/۲۰ تا ۵۵۳/۸۰ دلار سقوط کند. عبور از این منطقه ممکن است این ارز را به کانال ۵۲۰ دلاری نیز برساند.

اما اگر گاوها موفق شوند قیمت BNB را به میانگین متحرک نمایی ۲۰ روز رسانده و در این نقطه نگه دارند، ممکن است این ارز به کانال ۶۲۱/۳۰ دلار وارد شود و شاید بالاتر از این سطح را نیز ببیند.

تحلیل ارز دیجیتال مانا

ارز دیجیتال بازی دیسنترالند یا همان توکن MANA، در پنجشنبه هفته گذشته از کانال ۵/۹۰ دلار عبور کرد و گاوها در تلاش برای دفاع از منطقه بین سطح ۳۸/۲% فیبوناچی اصلاحی در ۴/۴۸ دلار و سطح ۵۰% اصلاحی در ۴/۰۵ دلار هستند.

بنابراین گاوها تلاش می‌کنند قیمت ارز مانا را به بیشتر از بالاترین قیمت این ارز تاکنون که ۵/۹۰ دلار بوده است، برسانند و یک روند صعودی را آغاز کنند. اگر موفق شوند ارز Mana به سمت کانال ۷/۸۷ دلار گام برمی‌دارد.

افزایش میانگین متحرک و قرار داشتن RSI درمنطقه مثبت نشان می دهد که گاوها دست بالاتر را در بازار دارند. اگر قیمت به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۳/۸۸ دلار) برسد،‌ دیدگاه احتمالی برای روند صعودی از بین می‌رود و نشان‌دهنده بیشتر بودن عرضه ارز مانا به‌نسبت تقاضای آن است و ممکن است این ارز وارد کانال ۳/۱۰ دلاری شود.

با آن‌که مانا از میانگین متحرک نمایی ۵۰ روزه بازگشته است، اما خرس‌ها به شدت از مقاومت بالای ۵ دلار این ارز دفاع می‌کنند. آن‌ها در تلاش‌اند تا قیمت را به زیر SMA-50 رسانده و در این نقطه حفظ کنند.

اگر موفق شوند، شاهد شروع یک اصلاح قیمت عمیق‌ به سمت ۳/۹۰ دلار و پس از آن به ۳/۵۰ دلار خواهیم بود.

اما اگر قیمت از سطح فعلی یا میانگین متحرک نمایی ۵۰ روزه بالاتر برود، گاوها تلاش خواهند کرد تا قیمت را بالای ۵ دلار حفظ کنند. این شرایط می‌تواند میزان خرید ارز مانا را افزایش دهد و ممکن است این رمزارز به کانال ۵/۵۰ دلار و پس از آن به کانال ۵/۹۰ دلار برسد.

تحلیل ارز دیجیتال مانا

تحلیل ارز دیجیتال لونا

توکن LUNA Terra در یک الگوی کانال صعودی در حال معامله است. گاوها در بازه زمانی چهارشنبه تا جمعه هفته گذشته توانستند از سطح حمایتی این ارز دفاع کنند و امروز قیمت آن را به بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه یعنی ۴۴/۳۳ دلار رساندند.

اگر گاوها موفق شوند قیمت را بالاتر از سطح میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه حفظ کنند، قیمت ارز لونا می‌تواند به کانال ۵۲ دلار برسد و پس از آن بالاترین سطح قیمت خود تاکنون یعنی ۵۴/۹۵ دلار را دوباره تجربه کند. در این شرایط تریدرها ممکن است در نزدیکی این قیمت شروع به فروش در حجم بالا کنند. اما اگر قیمت بالاتر از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه باقی نماند، نشان می دهد که تریدرها در حال فروش ارز لونا هستند. بنابراین خرس‌ها دوباره سعی می‌کنند قیمت را به پایین‌تر از کانال نزولی برسانند. اگر موفق به انجام این کار شوند، احتمالا شاهد تغییر روند خواهیم بود و قیمت این ارز می تواند به ۳۲ دلار و پس از آن به ۲۴دلار برسد.

نمودار ۴ ساعته نشان می دهد که گاوها توانسته‌اند قیمت را به بالای سطح مقاومت ۴۵/۵۴ دلار برسانند و در تلاش برای حفظ این شرایط هستند.

میانگین متحرک نمایی ۲۰ روز افزایش یافته است و RSI در منطقه مثبت قرار دارد، بنابراین می‌‌توان گفت گاوها برتری جزئی در بازار دارند.

اگر قیمت از سطح فعلی کاهش پیدا کند، میانگین متحرک می‌تواند در کوتاه مدت به نفع خرس‌ها باشد و قیمت لونا ممکن است تا ۳۸ دلار کاهش پیدا کند.

تحلیل ارز LUNA

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.