در صورت ادامه یافتن روند صعودی بیت‌کوین، آلت‌کوین‌های THETA ،FIL ،UNI و BNB نیز رشد خواهند کرد

تحلیل روند قیمتی THETA ،FIL ،UNI و BNB
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 5 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۰ مرداد ۱۴۰۱

بیتستان: بیت‌کوین در ماه جولای رشد خوبی داشت و توانست به روند نزولی چندین ماهه‌ی خود پایان دهد. رشد این ارز دیجیتال باعث افزایش شاخص ترس و طمع بازار شد. اگر روند صعودی بیت‌کوین ادامه پیدا کند، بازار رمزارزها نیز تغییرات مثبتی خواهد داشت و ۴ آلت‌کوین THETA ،FIL ،UNI و BNB پتانسیل این را دارند که رشد کنند. در ادامه به تحلیل روند قیمتی THETA ،FIL ،UNI و BNB خواهیم پرداخت.

بیت کوین (BTC) در ماه جولای تغییر روند بسیار خوبی داشت و توانست در مسیر صعودی قرار بگیرد. بهبود روند بیت‌کوین شاخص ترس و طمع کریپتو را به ۴۲/۱۰۰ رساند.

برای مشاهده تحلیل قیمت بیت‌کوین، به لینک زیر مراجعه کنید

تحلیل قیمت بیت‌کوین

اگر بیت‌کوین همچنان به رشد خود در کوتاه مدت ادامه دهد، تاثیر بسیار خوبی نیز بر بازار رمزارزها خواهد گذاشت. با رشد بیت‌کوین، آلت‌کوین‌های اصلی بازار نیز می‌توانند رشد کنند و در روند صعودی قرار بگیرند. در بین تمام آلت‌کوین‌ها، THETA ،FIL ،UNI و BNB از جمله رمزارزهایی هستند که پتانسیل رشد بسیار خوبی دارند.

افزایش فعالیت کاربران و توقف روند نزولی BNB

روند نزولی بایننس کوین (BNB) در ۲۸ جولای شکسته شد که نشان می‌دهد فعالیت کاربران افزایش داشته است. روند صعودی این ارز دیجیتال با مقاومت ۳۰۰ دلار رو به رو است، اما با این حال خریداران و گاوها همچنان در بازار حضور دارند.

افزایش فعالیت کاربران و توقف روند نزولی BNB

نمودار متحرک نمایی ۲۰ روزه (۲۶۳ دلار) و RSI در منطقه مثبت قرار دارند که نشان می‌دهند این ارز دیجیتال در مسیر صعود خود با کمترین مقاومت رو به رو خواهد بود. اگر خریداران قیمت را به بالای ۳۰۰ دلار برسانند، BNB می‌تواند حرکت خود به سمت ۳۵۰ دلار را از سر بگیرد.

اگر قیمت کاهش یابد و به زیر ۲۸۵ دلار برسد، این ارز دیجیتال به زیر خط روند نزولی سقوط خواهد کرد. از آنجایی که متحرک نمایی ۲۰ روزه در نزدیکی خط روند نزولی قرار دارد، به عنوان یک سطح حمایتی عمل خواهد کرد. در صورت سقوط به زیر سطح میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه، راه برای سقوط تا سطح میانگین متحرک ساده ۵۰ روز (۲۳۹ دلار) باز خواهد شد.

افزایش فعالیت کاربران و توقف روند نزولی BNB

گاوها ممکن است دوباره تلاش کنند تا قیمت را به بالای ۳۰۰ دلار برسانند. اگر موفق به انجام این کار شوند، روند صعودی می‌تواند از سر گرفته شود. در این حالت BNB پتانسیل این را دارد که به ۳۱۱ دلار و سپس ۳۲۲ دلار نیز صعود کند.

اگر قیمت کاهش یابد و به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه برسد، این دیدگاه مثبت باطل شده و قیمت به سمت میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه در حرکت خواهد بود. گرچه انتظار می‌رود خریداران به شدت از این سطح دفاع کنند، چرا که تثبیت قیمت زیر این سطح درها را برای کاهش تا ۲۳۹ دلار باز خواهد کرد.

بازگشت قیمت UNI از سطح ۶ دلار

Uniswap (UNI) در ۲۶ ژوئیه از سطح ۶/۰۸ دلار بازگشت، که نشان می‌دهد میزان خرید با کاهش قیمت افزایش پیدا کرده است. حرکت صعودی UNI در ۲۸ ژوئیه موجب شد این رمزارز به مقاومت حساس ۱۰ دلار برسد، جایی که خرس‌ها به شدت مشغول دفاع هستند.

بازگشت قیمت UNI از سطح ۶ دلار

اگر قیمت به ۸/۱۱ دلار بازگردد، می‌توان حدس زد که خریداران در تلاش هستند تا این سطح را به یک سطح حمایتی تبدیل کنند.

بالا رفتن قیمت از سطح ۸/۱۱ دلار راه را برای آزمایش مجدد ۱۰ دلار باز خواهد کرد. خریداران اگر می‌خواهند قیمت را به ۱۲ دلار برسانند، باید مقاومت ۱۰ دلار را رد کنند.

اگر قیمت کاهش یابد و به زیر ۸/۱۱ دلار برسد، UNI تا سطح میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۷/۴۸ دلار) کاهش خواهد یافت.

بازگشت قیمت UNI از سطح ۶ دلار

نمودار ۴ ساعته نشان می‌دهد که گاوها در حال تلاش برای دفاع از سطح میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه هستند. اگر قیمت از سطح فعلی بالاتر رود و به بالای ۹/۱۸ دلار برسد، این رمزارز می‌تواند مقاومت ۹/۸۳ تا ۱۰ دلار را به چالش بکشد.

در مقابل اگر قیمت به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه برسد، نشانگر پیشی گرفتن عرضه از تقاضا است. در این حالت احتمال سقوط به ۸/۱۱ دلار و میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه وجود دارد. این سطوح برای خریداران اهمیت زیادی دارند، چرا که می‌توانند موجب شوند تا کنترل به دست خرس‌ها بیفتد.

آغاز رشد FIL و پایان روند نزولی آن

رمزارز فایل کوین (FIL) پس از این که چند روزی در یک محدوده قیمتی خاص قرار داشت، در ۳۰ جولای شروع به رشد کرد. RSI به منطقه‌ی خرید بیش از حد رسیده که یک نشانه برای پایان روند نزولی محسوب می‌شود.

آغاز رشد FIL و پایان روند نزولی آن

حرکت صعودی این ارز دیجیتال با مقاومت سربار ۹/۵۰ دلار رو به رو خواهد شد. اگر گاوها به حمایت خود ادامه دهند، این مقاومت شکسته شده و مسیر جهت رسیدن به ۱۶ دلار هموارتر خواهد شد.

اگر قیمت از سطح فعلی کاهش یابد و به زیر ۶/۵۵ دلار باز گردد، نشان می‌دهد که فروشندگان در سطوح بالاتر فعال هستند. در این حالت باید انتظار نوسان قیمتی بین ۵ تا ۹/۵۰ دلار را داشته باشیم.

آغاز رشد FIL و پایان روند نزولی آن

FIL اگر مقاومت ۶/۴۰ دلار را بشکند، روند صعودی جدیدی را آغاز خواهد کرد. در این حالت فروشندگان و خرس‌ها تلاش می‌کنند تا این روند را در سطح ۸/۸۹ دلار متوقف کنند. اگر گاوها و خریداران برنامه دیگری داشته باشند، می‌توانند با خریدهای خود قیمت FIL را به سطح ۹/۵۰ دلار برسانند.

در صورت کاهش قیمت از سطح فعلی، گاوها به تکاپو خواهند افتاد تا در سطح ۸/۰۴ دلار روند نزولی را متوقف کنند. یک جهش قوی از این سطح، احتمال شکست سطح ۹/۵۰ دلار را افزایش داده و FIL می‌تواند تا سطح 10/۸۲ دلار نیز رشد کند.

کشمکش خریداران و فروشندگان بر سر کنترل قیمت THETA

رمزارز تتا (THETA) در چند روز گذشته بین ۱ تا ۱/۵۵ دلار تثبیت شده. گاوها در ۳۰ ژوئیه تلاش کردند تا قیمت را به بالای سطح مقاومت برسانند، اما دفاع خرس‌ها مانع از انجام این کار شد.

کشمکش خریداران و فروشندگان بر سر کنترل قیمت THETA

گاوها بار دیگر تلاش خواهند کرد تا مانع ۱/۵۵ دلار را پشت سر بگذارند. اگر موفق به انجام این کار شوند، THETA روند صعودی جدیدی را آغاز خواهد کرد که در آن، هدف اول ۲/۱۰ دلار خواهد بود. در صورت عبور از این سطح، THETA می‌تواند به ۲/۶۰ دلار نیز برسد.

برخلاف این فرض، اگر قیمت به زیر میانگین متحرک‌ها سقوط کند، THETA تا سطح ۱ دلار نیز سقوط خواهد کرد.

کشمکش خریداران و فروشندگان بر سر کنترل قیمت THETA

نمودار ۴ ساعته نشان می‌دهد که قیمت این رمزارز از ۱/۵۰ دلار پایین‌تر آمده. در این حالت احتمال این که خریداران نیز دارایی خود را بفروشند تا بتوانند سود به دست آوردند، بالا است.

با سقوط قیمت به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه، باید انتظار این را هم داشته باشیم که روند نزولی تا سطح میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه نیز افزایش پیدا کند.

بازگشت قیمت از سطح میانگین متحرک‌ها، نشان می‌دهد که خریداران در سطوح پایین‌تر علاقه بیشتری به خرید دارند. اگر گاوها قیمت را به بالای ۱/۴۲ دلار برسانند، می‌توان پیش بینی کرد که دوباره سطوح مقاومتی ۱/۵۰ تا ۱/۵۵ دلار به چالش کشیده شود.

برای مشاهده به روز‌ترین قیمت و معامله THETA ،FIL ،UNI و BNB به لینک زیر مراجعه کنید

معامله THETA ،FIL ،UNI و BNB

منبع: cointelegraph

بایننس کوین تتا فایل کوین یونی‌ سواپ
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.