تحلیلگران به تغییر روند بیت کوین امیدوار هستند: نشانه‌های تغییر روند بیت کوین

تحلیلگران امیدوارند که روند بیت‌کوین تغییر خواهد کرد
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲ تیر ۱۴۰۱

بیتستان: بیت‌کوین در تلاش است که از سطح 20 هزار دلار بالاتر رود و دوباره روند صعودی پیدا کند. شاخص‌ها نیز نشان می‌دهند که بیت‌کوین در حال تجربه پایین‌ترین سطح قیمتی است. در مقابل برخی از تحلیلگران همچنان امیدوارند که بیت‌کوین دوباره به روزهای اوج خود باز گردد. در ادامه به امیدواری تحلیلگران نسبت به تغییر روند بیت کوین بیشتر خواهیم پرداخت.

امیدواری تحلیلگران نسبت به تغییر روند بیت کوین

به گفته مدیر عامل CryptoQuant، اکثر شاخص‌های بیت‌کوین به افزایش معکوس اشاره می‌کنند، چرا که این رمزارز به کف قیمت خود رسیده است. این تحلیلگر همچنین اشاره کرد که در حال حاضر باز کردن پوزیشن‌های لانگ برای بیت‌کوین بسیار خطرناک‌تر از حد معمول است، چرا که اندیکاتورهای موجود سیگنال‌های منفی را نشان می‌دهند.

مدیر عامل CryptoQuant شش شاخص مختلف سرمایه‌گذاری را برای تعیین وضعیت فعلی بازار و پتانسیل جهش آن مورد بررسی قرار داده است. شاخص اول که NUPL نام دارد، سود و زیان بازار را نشان می‌دهد و می‌توان از طریق آن فهمید که کل بازار سود کرده یا نه؟

تحلیلگران امیدوارند که روند بیت‌کوین تغییر خواهد کرد

هر زمان که NUPL بالای 0 باشد، شبکه سودآور و هر زمان که به زیر 0 برسد، نشان می‌دهد که بازار در زیان است. از لحاظ تاریخی، هر زمان که NUPL شبکه بیت‌کوین به زیر صفر می‌رسید، شاهد جهش سریع این ارز دیجیتال یا حداقل یک دوره تثبیت کوتاه‌مدت بودیم.

در حال حاضر، بیت‌کوین در راه رسیدن به پایین‌ترین سطح از سال 2019 است. زمانی که در بیت‌کوین در سال 2019 به پایین‌ترین سطح سقوط کرد، در واقع نقطه شروعی برای رشد بازار ارزهای دیجیتال در سال 2021 ایجاد کرد.

یکی دیگر از شاخص‌هایی که مورد بررسی قرار گرفته، شاخص موقعیت ماینر نام دارد که نشان می‌دهد حجم عرضه غیر متمرکز در دست ماینرهای بیت‌کوین است. اخیراً، شرکت‌های بزرگ و ماینرهای خصوصی به طور فعال بیش از 100 درصد از دارایی‌های ماهانه خود را برای پوشش هزینه‌ها می‌فروشند.

هر زمان که فعالیت فروش ماینرها در شبکه افزایش می‌یابد، بیت‌کوین به نقطه تسلیم خود نزدیک‌تر می‌شود و دیگر در مسیر رشد خود با مانع بزرگی به نام فشار فروش مواجه نمی‌شود.

مدیر عامل CryptoQuant با در نظر گرفتن داده‌های به دست آمده از طریق بررسی این شاخص‌ها به تغییر روند بیت‌کوین و صعود این ارز دیجیتال امیدوار است.

منبع: u.today

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.