۶ پیش‌بینی اشتباه تحلیل‌گران در سال ۲۰۲۱

پیش بینی های اشتباه درباره ارز دیجیتال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۵ دی ۱۴۰۰

وب‎سایت u.today  پیش‌بینی‌ها اشتباه در سال ۲۰۲۱ را در یک پست مرور کرد. به گفته این وب‌سایت، تحلیلگران بازار دیجیتال در سال ۲۰۲۱ پیش‌بینی‌های اشتباهی ارائه دادند. با بیتستان همراه باشید تا از جزئیات پیش بینی های اشتباه تحلیل گران در مورد آینده رمزارزها مطلع شوید.

وب‎سایت u.today در حال بررسی برخی از بدترین پیش‌بینی‌های ارائه شده در سال ۲۰۲۱ توسط تحلیلگران، اینفولئسرها و مدیران صندوق‌ها در مورد بازار رمزارزها است.

پیش‌بینی اشتباه رشد دوج‌کوین

اد مویا (Ed Moya) بیان کرد که حضور ایلان ماسک در برنامه SNL منجر به صعود دوج‌کوین می‌شود.

اد مویا، تحلیلگر بازار دیجیتال در Oanda، به CNN بیان کرده بود:

ایلان ماسک بدون شک طرحی برای رمزارزها خواهد داشت که احتمالا در طی روزهای آینده در فضای مجازی پخش می‌شود. بی شک سرمایه‌گذاران دوج‌کوین و طرفداران با تشویق خود منجر به رشد این رمزارز می‌شدند اما برخلاف انتظارات دوج‌کوین در طول حضور ایلان ماسک در این برنامه، افت کرد.

پیش‌بینی اشتباه سقوط بیت‌کوین به ۱۰,۰۰۰ دلار

براساس گزارشات ارائه شده در ماه ژوئن، اسکات مینرد (Scott Minerd) پیش‌بینی کرد که قیمت بیت‌کوین به ۱۰,۰۰۰ دلار می‌رسد. اما این رمزارز فقط تا قیمت ۲۸,۵۰۰ دلار افت داشت. او پس از این پیش‌بینی اشتباه خود و یک معامله ناموفق بیت‌کوین‌های خود را فروخت.

پیش‌بینی رشد بیت‌کوین در سال ۲۰۲۱ توسط تام لی (Tom Lee)

تام در سال ۲۰۲۱ بارها بیان کرد که رمزارز محبوب بازار بیت‌کوین تا پایان سال ۲۰۲۱ به بالای ۱۰۰,۰۰۰ دلار می‌رسد.

افت شیبااینو در سال ۲۰۲۱

در اوایل نوامبر سال ۲۰۲۱، پیتر مالوک (Peter Malliuk) توییت کرد که رمزارز شیبااینو سقوط چشمگیری خواهد داشت. براساس گفته او رمزارز شیبااینو افت کرد ولی رتبه‌ی سیزدهم خود از نظر ارزش بازار را حفظ کرد.

افت شیبااینو در سال ۲۰۲۱

پیش‌بینی آدام کوکران (Adam Cochran) برای اتریوم

سرمایه‌گذاران اتریوم امسال بیش از حد هیجان زده عمل کردند. در اوایل ماه مه آدام کوکران (Adam Cochran)، شریک Cinnamhain Venture بیان کرده بود که اتریوم با صعود خود منجر به افت بیت‌کوین می‌شود.

بیت‌کوین امسال چندین بار به اوج خود رسید و رکورد جدیدی را ثبت کرد. اتر علیرغم اینکه در سال ۲۰۲۱ رشد داشت، نتوانست به ارزش این رمزارز برسد.

پیش‌بینی آدام کوکران (Adam Cochran) برای اتریوم

PlanB پیش‌بینی اشتباه رسیدن بیت‌کوین به اهداف خود

بیت‌کوین نتوانست به ۵۰ درصد از اهداف خود برسد. با این حال PlanB خالق مدل انباشت به جریان، ادعا کرد که بیت‌کوین در بهترین حالت عمل کرد.

منبع خبر: u.today

شیبا اینو بیت کوین اتریوم دوج کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.