گزارش سالانه بیتستان ۱۴۰۰ منتشر شد

گزارش جامع سالانه بیستان - ۱۴۰۰
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۸ بهمن ۱۴۰۰

در روزهای اخیر جشن ۲ سالگی سامانه خرید و فروش رمزارز بیتستان را برپا کردیم. ۲ سال از آغاز به‌کار این مجموعه گذشت و ما قدم‌های محکم‌تری به‌سوی دست‌یابی به اهداف و آروزهای‌مان برداشتیم.

طبق عهدی که با خویش بسته‌ایم و از روز اول بنا نهادیم که تغییری در اصل فناوری بلاکچین و رمزارزها که همانا شفافیت این سیستم‌های مالی است، ایجاد نکنیم؛ هم‌چون سال گذشته اقدام به انتشار گزارش کارکرد بیتستان نموده‌ایم تا کاربران ما اطلاعات دقیق و شفافی در رابطه با مجموعه‌ای که برای انجام تراکنش‌های رمزارز خود انتخاب کرده‌اند، داشته باشند.

این گزارش شامل مواردی چون: 

  • وضعیت صنعت بلاک‌چین و رمزارزها در جهان
  • بررسی آورده‌های مالی و رشد صنعت در جهان
  • بررسی سهم ایران از بازار جهانی رمزارزها
  • هزینه‌ها و آورده‌های صنعت ماینینگ ایران و مقایسه با صنایع مشابه
  • وضعیت قانون‌گذاری صنعت در ایران و جهان
  • معرفی سامانه بیتستان، چشم‌انداز اصول و مامویت‌ها
  • ارائه داده‌های کسب‌وکاری، مالی و بازاریابی بیتستان

همچنین در این گزارش نگاهی به تهدیدها و فرصت‌‌هایی که ارزهای دیجیتال و صنعت مالی غیر‌متمرکز می‌توانند ایجاد کنند داشته‌ایم و وضعیت بازار رمزارزهای داخلی و حضور ایرانیان در این بازار مالی را بررسی کرده‌ایم. علاوه‌بر این نگاهی نیز به وضعیت کسب‌وکارهای داخلی حوزه رمزارزها و فینتک و همچنین جایگاه بیتستان در این حوزه داشته‌ایم.

بنیاد مالی همه‌ جانبه بیتستان

اما بخش جذاب این گزارش نقشه راه بیتستان در آینده‌ای نه چندان دور است. ما پله‌هایی چیده‌ایم برای صعود به قله تبدیل شدن به یک بنیاد مالی همه جانبه، که یکی پس از دیگری در حال پیمودن این پله‌ها هستیم. مسلما صعود به قله اهداف‌مان بدون حضور شما کاربران گرامی بیتستان عملا ممکن نخواهد بود؛ بنابراین محق‌ترین افراد برای اطلاع از مسیر پیشرفتی که بیتستان در سر دارد شما هستید.

گزارش سالانه بیتستان منبعی جامع است در رابطه با آن‌چه اعضای این مجموعه برای تبدیل شدن به یک بنیاد مالی همه جانبه داخلی در سر می‌پرورانند. شما می‌توانید با مطالعه این گزارش در جریان اهداف آتی بیتستان به‌طور دقیق و شفاف قرار بگیرید.

 

گزارش سالانه بیتستان در سال ۱۴۰۰ مروری نیز به حمله DDOS پاییز ۹۹ به سرور بیتستان و تجاربی که برای ما به‌وجود آورد و چند لایه شدن سیستم‌های امنیتی سامانه مبادلاتی بیتستان داشته است.

آمار نوع همکاری ما در دوره پاندمی کرونا و درصد استخدام نیروی کار جدید در این دوره نیز یکی از بخش‌های جذاب گزارش سالانه بیتستان است.

در نهایت هم گزارشی تصویری از عملکرد تیم دیجیتال مارکتینگ بیتستان در بستر وب‌سایت و شبکه‌های اجتماعی این مجموعه تهیه و منتشر کرده‌ایم تا در تمامی زمینه‌هایی که سامانه خرید و فروش رمزارز بیتستان در یک سال گذشته فعالیت داشته است، آمار و اطلاعات دقیق را در راستای عهدی که در ابتدای مطلب به آن اشاره کردیم یعنی شفافیت اطلاعات عملکردی تمامی بخش‌های فعالیت مجموعه بیتستان، به کاربران خود و مسئولان امر ارائه کرده باشیم.

با این امید که سالیان سال در کنار شما همراهان گرامی گزارش‌ عملکرد ارائه کنیم و خانواده بیتستان را بیش از پیش گسترش دهیم.

بر روی لینک زیر کلیک کنید:

گزارش سالانه ۱۴۰۰ بیتستان

برای مطالعه و دانلود گزارش سالانه سامانه خرید و فروش رمزارز بیتستان کلیک کنید

دانلود گزارش ۱۴۰۰
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.