آنتونی اسکاراموچی: اکنون یک فرصت برای خرید رمزارزها است!

نظر مدیرعامل اسکای‌بریج در مورد ریزش های اخیر بازار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۶ آذر ۱۴۰۰

بازارهای مالی در سرتاسر جهان از جمله بازارهای دیجیتال از روز ۲۶ سپتامبر با ریزش شدیدی روبرو شدند. بیشتر سرمایه‌گذاران در این دوران ارزهای خود را فروختند؛ اما آنتونی اسکاراموچی (Anthony Scaramucci) از شرکت سرمایه‌گذاری SkyBridge Capital معتقد بود که این یک فرصت خرید است. با بیتستان همراه باشید تا از جزئیات خبر نظر مدیرعامل اسکای‌بریج در مورد ریزش های اخیر بازار مطلع شوید.

نظر مدیرعامل اسکای‌بریج در مورد ریزش های اخیر بازار

برترین ارز دیجیتال بازار، بیت‌کوین در این دوران نزولی به پایین‌ترین سطح خود از هفته دوم اکتبر رسید. همراه با بیت‌کوین آلت‌کوین‌های برتر مانند اتریوم، سولانا، پولکادوت، ریپل و آوالانچ بین ۵ تا ۱۲ درصد از ارزش خود را در یک بازه زمانی ۲۴ ساعته از دست دادند.

اسکارامونچی (Anthony Scaramucci) در مصاحبه خود با خبرگزاری سی‌ان‌بی‌سی این تحولات بازار را با دید مثبت تحلیل کرده و به نظر او اگر فدرال رزرو سیاست انقباضی خود را شروع نکند، می‌تواند یک فرصت عالی برای خرید باشد. وی همچنین بیان کرد:

کسانی که سرمایه‌گذاری بلند مدت کرده‌اند، اکنون زمان خرید رمزارزها است.

او در ادامه افزود:

در حال حاضر این یک موقعیت خطرناک است. بی ثبات بودن روند بیت‌کوین و سایر ارزهای دیجیتال، بیشتر مردم را از بازار خارج می‌کند.

برای اولین باز از ماه اکتبر ارزش اتریوم به زیر ۴ هزار دلار سقوط کرد!

ادامه خبر را بخوانید

گفتنی است که امروز بیت‌کوین به قیمت ۵۵ هزار دلار بازگشت. ارزش بازار جهانی کریپتو ۱/۲ درصد افزایش یافت و بسیاری از رمزارزها روند صعودی داشته‌اند.

نایب بوکل (Bukele)، رئیس جمهور کشور، اوایل امروز خرید جدید ۱۰۰ بیت‌کوین دیگر را اعلام کرد و السالوادور از کشورهایی بود که از این افت بازار استفاده کرد.

منبع خبر: ambcrypto

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.