پس از انتشار موزیک ویدیو جدید امینم و اسنوپ داگ، ApeCoin تا ۲۲ درصد رشد کرد

رشد ۲۲ درصدی ApeCoin
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۵ تیر ۱۴۰۱

بیتستان: توکن‌های NFT معروف ApeCoin نزدیک به 22% رشد کردند. علت رشد ۲۲ درصدی ApeCoin ویدئوی تازه منتشر شده Snoop Dogg و Eminem با نام From The D 2 The LBC بود. در این ویدئو اسنوب داگ و امینم هر دو به میمون‌های سری Ape این مجموعه NFT تبدیل شده بودند.

رشد ۲۲ درصدی ApeCoin

پس از انتشار ویدیوی Snoop Dogg و Eminem با نام From The D 2 The LBC، توکن ApeCoin (APE)، که NFT مبتنی بر اتریوم است تا ۲۲ درصد رشد کرد. در این ویدئو که بیشتر آن انیمیشنی بود، اسنوپ داگ و امینم هر دو به میمون‌های سری Ape که از محبوب‌ترین NFTهای اتریوم هستند، تبدیل می‌شدند. همین قضیه باعث افزایش محبوبیت و قیمت این سری از NFTهای اتریوم شد.

ApeCoin (APE)، یکی از پروژه‌های رمزنگاری NFT و Metaverse است که سریع‌ترین رشد را در بلاک‌چین خود داشته. پس از راه‌اندازی در ۱۸ مارس ۲۰۲۲، ApeCoin فورا یک صعود شدید را آغاز کرد، به طوری که ارزش بازار Apecoin تا ۷/۴۵ میلیارد دلار نیز رسیده بود.

ارزش توکن APE در زمان نگارش این خبر تا ۴/۹۲ دلار هم رسیده بود که نسبت به بالاترین قیمت خود که ۵٫۲۶ دلار بود، فقط اندکی کمتر است. طی هفته گذشته، ApeCoin بیش از ۳۵٪ رشد کرده است.

قیمت ApeCoin در اواخر آوریل، پیش از فروش زمین مجازی NFT با نام Bored Ape Yacht Club در متاورس، به بالاترین حد خود یعنی بیش از ۲۷ دلار رسیده بود.

افزایش قیمت اخیر APE ممکن است تا حدی به دلیل انتشار یک موزیک ویدیو جدید با حضور اسنوپ داگ و امینم به عنوان نسخه‌های متحرک آواتارهای Bored Ape آن‌ها باشد. اسنوپ داگ و امینم در موزیک ویدیوی آهنگ جدیدشان با نام “From The D 2 The LBC” به نسخه‌های متحرک آواتارهای BAYC خود تبدیل می‌شوند.

در پایان سال گذشته، امینم Bored Ape خود را به قیمت ۱۲۳/۴۵ ETH (452,000 دلار آمریکا) خریداری کرد. حساب OpenSea امینم، Shady Holdings، خرید ۲۶ NFT غیر از Bored Ape را نشان می‌دهد.

رشد ۲۲ درصدی ApeCoin

اسنوپ داگ NFTهای متعددی دارد و مدت‌هاست در عرصه‌ی رمزنگاری غرق شده است. او یک سال پیش خود را به عنوان کاربر محبوب NFT در توییتر Cozomo di Medici معرفی کرد. همچنین در فوریه، وی قصد خود را برای تبدیل Death Row Records به NFT اعلام کرد.

منبع: newsbtc

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.