مقامات سنگاپور قصد دارند محدودیت‌های جدیدی را در بازار ارزهای دیجیتال اعمال کند!

برنامه سنگاپور برای اعمال محدودیت در تجارت ارزهای دیجیتال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۵ تیر ۱۴۰۱

مقامات سنگاپور قصد دارند محدودیت‌های جدیدی را در بازار ارزهای دیجیتال اعمال کند. سرمایه‌گذاران بازار کنجکاوند بدانند برنامه سنگاپور برای اعمال محدودیت در تجارت ارزهای دیجیتال چیست؟ برای پاسخ به این سوال در ادامه این خبر با بیتستان همراه باشید.

برنامه سنگاپور برای اعمال محدودیت در تجارت ارزهای دیجیتال

اداره پولی سنگاپور (MAS) در مجلس پارلمان بیان کرده که بانک مرکزی قصد دارد محدودیت‌های جدیدی را در بازار ارزهای دیجیتال اعمال کند.

این برنامه شامل اعمال محدودیت‌هایی در حوزه خرده فروشی و قوانین جدید برای استفاده از اهرم معاملاتی در حین انجام معاملات ارزهای دیجیتال است.

ثارمان شانموگارتنام وزیر مسئول اداره پولی سنگاپور روز دوشنبه سوالی را در رابطه با مقررات جدید در بازار ارزهای دیجیتال بیان کرد. مورالی پیلای (یکی از اعضای پارلمان) در پاسخ به او گفت:

آیا هدف سنگاپور از اعمال محدودیت‌های جدید، جلوگیری از ورود افراد به معاملات پر ریسک است؟

وزیر مسئول نیز در پاسخ به او توضیح داد که از سال ۲۰۱۷ بانک مرکزی به تمامی سرمایه‌گذاران هشدار داده ارزهای دیجیتال گزینه مناسبی برای سرمایه‌گذاری کوتاه مدت نیستند.

او بیان کرد که در ماه ژانویه بانک مرکزی تبلیغات ارزهای دیجیتال را محدود کرد و اجازه نداد که معاملات ارزهای دیجیتال به گونه‌ای به تصویر کشیده شود که گویا خطری ندارد. در ادامه او بیان کرد:

از آن زمان ارائه دهندگان خدمات پرداخت در حوزه ارزهای دیجیتال در کشور اقداماتی را برای رعایت این قوانین انجام دادند.

این وزیر در ادامه افزود:

اداره پولی سنگاپور با دقت در حال بررسی این قوانین جدید است. اعمال این قوانین نیاز به هماهنگی و همکاری در سطح جهانی دارد.

منبع: news.bitcoin

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.