مجلس سنای برزیل اولین لایحه مرتبط با ارزهای دیجیتال را تصویب کرد

تصویب لایحه بیت کوین در مجلس سنا برزیل
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱

بیتستان: با توجه به گزارشات اخیر، مجلس سنای برزیل اولین لایحه مرتبط با رمزارزها را در یک جلسه عمومی تصویب کرد. تصویب لایحه بیت کوین در مجلس سنای برزیل با هدف تنظیم بازار ارزهای دیجیتال انجام شده است. برای اطلاع از ادامه خبر با ما همراه باشید.

تصویب لایحه بیت کوین در مجلس سنای برزیل

مجلس سنای برزیل اولین لایحه مرتبط با رمزارزها را در یک جلسه عمومی تصویب کرد. تصویب این لایحه با هدف ایجاد یک چارچوب نظارتی برای بازار ارزهای دیجیتال انجام شده است.

این لایحه بعد از تایید مجلس سنا، باید توسط رئیس جمهور این کشور نیز تصویب شود. طبق گزارشات کوین تلگراف، تصویب این قانون توسط رئیس جمهور تا پایان سال ۲۰۲۲ انجام خواهد شد.

رودیرگو پاکچو (Rodrigo pacheo) در این جلسه بیان کرد:

می‌خواهم به سناتور ایرجا، برای تصویب این لایحه تبریک بگویم.

قابل ذکر است که معاون فدرال Aureo Ribeiro، اولین بار این لایحه را در سال ۲۰۱۵ پیشنهاد کرده بود. پس از بررسی‌های طولانی این لایحه در ۲۶ آوریل در مجلس سنای برزیل تصویب شد.

در این جلسه، مجلس سنا تایید کرد که شعبه اجرائی کشور مسئول تدوین قوانین برای بازار ارزهای دیجیتال خواهد بود. این شعبه می‌تواند قوانین جدید ایجاد کرده یا این قدرت را به کمسیون بورس و اوراق بهادار یا بانک مرکزی برزیل واگذار کند.

همچنین در این جلسه، سناتور آرنز (senator arns) بر روی تعیین مجازات‌های مناسب برای جرائم رمزنگاری به ویژه کلاهبرداری تاکید کرد.

این پیشنهاد سناتور آرنز توسط سناتور رز دی فریتاس (Rose de Freitas) حمایت شد. همچنین او بیان کرد:

استخراج کنندگانی که اقدام به افتتاح فروشگاه قانونی دستگاه ماینر کنند، از سمت دولت حمایت خواهند شد.

برناردو شوکمن، معاون ارشد بخش ارزهای دیجیتال شرکت ماینینگ آمریکایی CleanSpark، خاطر نشان کرد که بازار ارزهای دیجیتال به مقررات خاصی نیاز دارد. او در پایان گفتگوی خود گفت:

تصویب لایحه بیت‌کوین مورد استقبال قرار گرفته و سرمایه‌گذاران زیادی را برای استخراج رمزارزها به این کشور می‌کشاند.

منبع: Cointelegraph

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.