لایحه قانون‌گذاری ارزهای دیجیتال توسط مجلس سنای پاراگوئه تصویب شد!

تصویب لایحه قانون‌گذاری ارزهای دیجیتال توسط مجلس سنای پاراگوئه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۷ تیر ۱۴۰۱

بیتستان: براساس گزارشات اخیر، مجلس سنای پاراگوئه لایحه‌ی جدیدی را جهت قانون‌گذاری ارزهای دیجیتال تصویب کرده است. تصویب لایحه قانون‌گذاری ارزهای دیجیتال توسط مجلس سنای پاراگوئه جهت تنظیم مقررات در این کشور انجام شده است. برای اطلاع از جزئیات خبر، در ادامه با ما همراه شوید.

تصویب لایحه قانون‌گذاری ارزهای دیجیتال توسط مجلس سنای پاراگوئه

براساس گزارشات اخیر مجلس سنای پاراگوئه اخیرا لایحه‌ای را تصویب کرده که هدف آن قانون گذاری در بازار ارزهای دیجیتال و قانون‌گذاری برای فعالیت‌های مرتبط با آن در کشور است. این قانون که در سال گذشته توسط چند سناتور پیشنهاد شده بود، جهت ایجاد برخی تغییرات به اتاق معاونت ارسال شده است.

از جمله تغییرات ایجاد شده در این لایحه می‌توان به وضع تعاریف روشن برای شرکت‌های ماینینگ و ایجاد معافیت‌های مالیاتی برای شرکت‌های فعال در حوزه ارزهای دیجیتال اشاره کرد.

این لایحه توسط مجلس سنا تصویب شده و اکنون در صف تصمیم گیری رئیس جمهور قرار دارد که می‌تواند آن را اجرا یا وتو کند. با این حال، بسیاری از افراد با تصویب این قانون مخالف هستند.

اسپرانزا ماتینز یکی از سناتورها، از این لایحه انتقاد و بیان کرده ه ارزهای دیجیتال حتی یک صنعت واقعی نیستند. انریکه باکتا نیز از این نظر حمایت کرد. او خواستار وتوی این لایحه است.

منبع: New.bitcoin

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.