Arcane Research پیش بینی جالبی از روند بازار ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۲۲ ارائه داد

پیش بینی روند بازار ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۲۲ توسط Arcane Research
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۸ دی ۱۴۰۰

شرکت تحقیقاتی Arcane Research که فعالیت زیادی در زمینه بررسی ارزهای دیجیتال دارد، اخیرا اقدام به پیش‌بینی روند بازار رمزارزها در سال ۲۰۲۲ کرده است. با بیتستان همراه باشید تا جزئیات بیشتری از پیش بینی روند بازار ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۲۲ توسط Arcane Research در اختیارتان قرار دهیم.

شرکت تحقیقاتی Arcane Research در سال ۲۰۲۲ پیش‌بینی‌های متعددی در رابطه با قیمت، مقررات، نرخ هش بیت‌کوین و حتی سرنوشت XRP و ADA انجام داده است. این شرکت تحقیقاتی با نگاهی کامل و دقیق به روند بازار در سال گذشته (۲۰۲۱) اقدام به انجام این پیش‌بینی‌ها کرده است.

گزارشی که توسط Arcane در ۲۸ دسامبر منتشر شده، بیشتر روی بیت‌کوین و اتریوم تمرکز دارد، اما به آلت‌کوین‌های بازار رمزارزها، امور مالی غیر متمرکز (DeFi)، میم‌کوین‌ها، توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) و … نیز اشاره‌هایی کرده است. در ادامه پیش‌بینی‌های صورت گرفته را بیان خواهیم کرد:

بیت‌کوین در سال ۲۰۲۲ عملکرد بهتری از S&P 500 خواهد داشت:

این گزارش اشاره کرد که در سال ۲۰۲۱، بیت‌کوین از شاخص S&P 500، عملکرد بهتری داشت. چرا که بیت‌کوین ۷۳ درصد افزایش یافت،  در حالی که S&P 500 تنها ۲۸ درصد رشد کرده بود. Arcane معتقد است بیت‌کوین این عملکرد را در سال آینده ادامه خواهد داد.

شاخص S&P 500 متشکل از ۵۰۰ شرکت بزرگ فهرست شده در بورس‌های آمریکا است.

ریپل و کاردانو از جمع ۱۰ ارز برتر خارج خواهند شد:

Arcane به سودهای فوق‌العاده بایننس‌کوین (BNB) در سال جاری اشاره کرد که در ماه می به حدود ۱۶۰۰ درصد رسیده بود. با در نظر گرفتن رشد ارزش بازار از آلت‌هایی مانند Solana و Terra و افزایش محبوبیت NFTها، تحلیلگران معتقدند که Ripple (XRP) و Cardano (ADA) از لیست ۱۰ رمزارز برتر خارج خواهند شد.

بلاک‌چین‌های لایه یک، عملکرد بهتری از ETH خواهند داشت:

درست است که ETH  امسال از بیت‌کوین عملکرد بهتری داشت، اما پیش‌بینی شده که سایر بلاک‌چین‌های لایه یک عملکرد بهتری از ETH داشته باشند. لایه یک به بلاک‌چین‌های مستقل اشاره دارد. جالب است بدانید که شبکه Terra Luna سال ۲۰۲۱ را با ۱۴,۸۲۳ درصد رشد و Fantom با ۱۳,۵۴۹ درصد رشد به پایان رساندند.

 بلاک چین های لایه یک، عملکرد بهتری از ETH خواهند داشت

کمپانی‌های بازی سازی از NFTها بیشتر استقبال خواهند کرد:

طبق گفته DappRadar، بازی‌های بلاک‌چین مانند Splinterlands و Alien Worlds حدود ۵۲۶,۰۰۰ کاربر فعال روزانه دارند. Arcane پیش‌بینی می‌کند که در سال ۲۰۲۲، برندهای بازی سازی به فضای NFT توجه بیشتری داشته و در این بازار در حال رشد سرمایه‌گذاری خواهند کرد.

صندوق‌های ETF بیت‌کوین تا پایان سال ۲۰۲۲ بیش از ۱ میلیون بیت‌کوین در اختیار خواهند داشت:

چندین صندوق معامله آتی بیت‌کوین (ETF) در سال ۲۰۲۱ راه اندازی شدند. این صندوق‌ها در حال حاضر مجموعاً حدود ۸۴۶,۳۰۹ بیت‌کوین را در اختیار دارند. Arcane گفته که این رشد در سال ۲۰۲۲ ادامه خواهد داشت.

صندوق‌های ETF بیت‌کوین تا پایان سال ۲۰۲۲ بیش از ۱ میلیون بیت‌کوین در اختیار خواهند داشت

قاره آمریکا مرکز Hashrate بیت‌کوین خواهد شد:

هنگامی که چین استخراج بیت‌کوین را ممنوع کرد، هش جهانی بیت‌کوین به شدت کاهش داشت؛ سپس به طور ناگهانی بهبود یافت. اکنون ایالات متحده از نظر هش‌ریت در جهان پیشتاز است و پس از آن قزاقستان و روسیه قرار دارند. Arcane معتقد است که ماینرها بیشتر در مناطقی مانند آمریکای لاتین پراکنده خواهند شد.

پیش بینی روند بازار ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۲۲ توسط Arcane Research

منبع: cointelegraph

اتریوم بیت کوین ریپل کاردانو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.