دستگیری کلاهبردار ارز دیجیتال در کرمانشاه

دستگیری کلاهبردار ارز دیجیتال در کرمانشاه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۷ مهر ۱۴۰۰

اخیرا به دلیل محبوبیت زیادی که ارزهای دیجیتال در بین مردم به دست آورده‌اند، سوء استفاده از این محبوبیت نیز افزایش داشته است. به عنوان مثال به تازگی رئیس پلیس فتا کرمانشاه از دستگیری کلاهبردار ارز دیجیتال در این استان خبر داد. با بیتستان همراه باشید تا به خبر دستگیری کلاهبردار ارز دیجیتال در کرمانشاه بپردازیم.

دستگیری کلاهبردار ارز دیجیتال در کرمانشاه

علی عباسی کسانی در گفتگویی که داشت، اظهار کرد:

با مراجعه خانم جوانی به پلیس فتا و طرح شکایتی با موضوع کلاهبرداری اینترنتی ارز دیجیتال معادل ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال تحت عنوان سیگنال دهی و سرمایه‌گذاری ارز دیجیتال، پرونده اولیه تشکیل و برای پیگیری در اختیار کارشناسان پلیس فتا استان کرمانشاه قرار گرفت.

وی افزود:

در تحقیقات پلیس فتا استان کرمانشاه مشخص شد متهم با راه‌اندازی کانال آموزشی در شبکه اجتماعی تلگرام و واتس‌اپ در زمینه مشاوره در خرید و فروش ارز دیجیتال فعال و اقدام به فریب قربانیان خود و دریافت ارز دیجیتال کرده است.

رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه تصریح کرد:

متهم جهت پنهان کردن ردپای خود مبالغ دریافتی را به صورت ارز دیجیتال دریافت کرده و هیچ سرنخی برای شناسایی باقی نگذاشته بود اما کارشناسان پلیس فتا با اقدامات فنی و علمی و جمع‌آوری ادله دیجیتال متهم که هفده سال سن داشت را دریکی از استان‌های شمالی کشور شناسایی کردند.

کسانی بیان کرد:

با توجه به اهمیت موضوع تیمی متخصص از کارشناسان به استان موردنظر اعزام و متهم را با هماهنگی مرجع قضائی دستگیر و ادله جرم را ضبط کردند.

وی به شهروندان توصیه کرد:

کاربران فضای مجازی باید توجه داشته باشند اعتماد به افرادی که از طریق فضای مجازی با آن‌ها آشنا شده و هیچ شناختی نسبت به ایشان ندارند اشتباه بوده و در بسیاری از مواقع به کلاه‌برداری منجر می‌شود.

رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه خاطر نشان کرد:

باید مردم استان کرمانشاه از معامله با ارز دیجیتال با توجه به پیچیدگی رسیدگی و تمایل کلاهبرداران به استفاده از آن اجتناب کنند.

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.