دستگیری اعضای تیم ارز دیجیتال دریک به دست پلیس امنیت اقتصادی ناجا

دستگیری اعضای تیم ارز دیجیتال دریک به دست پلیس امنیت اقتصادی ناجا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۳ آذر ۱۴۰۰

در اقدامی تازه از سوی پلیس امنیت اقتصادی ناجا، یک گروه فعال در حوزه خرید و فروش ارزهای دیجیتال به نام دریک دستگیر شدند. با بیتستان همراه باشید تا جزئیات بیشتری از دستگیری تیم ارز دیجیتال تقلبی دریک به دست آورید.

دستگیری تیم ارز دیجیتال تقلبی دریک

پلیس امنیت اقتصادی ناجا در اطلاعیه‌ای از شناسایی و انهدام یک تیم ایجاد کننده اخلال در نظام اقتصادی کشور از طریق فروش ارزهای دیجیتال خبر داد.

بر اساس گزارشی که در روز سه شنبه از سوی پلیس امنیت اقتصادی ناجا در خبرگزاری ایرنا منتشر شده، کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی ناجا با رصد اطلاعاتی در فضای مجازی، یک تیم فعال در حوزه خرید و فروش ارزهای دیجیتال به نام دریک را که موجب به وجود آمدن اخلال در نظام اقتصادی کشور می‌شدند را شناسایی و اعضای آن را دستگیر کردند.

پیش‌نویس لایحه مبارزه با استخراج غیرقانونی رمزارزها منتشر شد!

جهت مشاهده متن کامل خبر، کلیک کنید

همچنین با هماهنگی دادسرای ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی، بیش از یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال وجوه دریافتی از مردم را در حساب‌های متهمان کشف و برای جلوگیری از خروج وجوه مذکور به خارج از کشور اقدام به مسدود سازی حساب‌ها کردند.

طبق برآوردهای انجام شده، وجوه توقیفی مربوط به یک هزار و ۷۱۵ نفر بوده که اقدام به خرید رمزارز از این تیم می‌کردند. همچنین پلیس امنیت اقتصادی ناجا از مردم خواست:

با توجه به غیرقانونی بودن خرید و فروش رمزارزها، جهت جلوگیری از تاراج سرمایه‌های خود به این معاملات ورود نکرده و در صورت مشاهده مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

منبع: irna

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.