معاملات ATOM در ۲۴ ساعت گذشته، ۸۹ درصد افزایش یافته است

افزایش ۸۹ درصدی حجم معاملات ATOM در ۲۴ ساعت گذشته
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۰ شهریور ۱۴۰۱

ارزش توکن ATOM طی ۲۴ ساعت اخیر، ۲۵ درصد افزایش یافته و به ۱۵٫۸۸ دلار رسیده است. پس از افزایش ارزش این توکن، شاهد افزایش ۸۹ درصدی حجم معاملات ATOM در ۲۴ ساعت گذشته نیز بودیم. البته باید این نکته را نیز گوشزد کرد که ATOM در حال حاضر از سطح ATH خود که ۴۴٫۴۵ دلار است فاصله زیادی دارد. برای خواندن جزئیات بیشتر با بیتستان همراه باشید.

افزایش ۸۹ درصدی حجم معاملات ATOM در ۲۴ ساعت گذشته

ارزش توکن ATOM تا ۲۵ درصد افزایش یافت. با افزایش ۲۵ درصدی ارزش این توکن، ATOM موفق شد به بالاترین قیمت خود از ماه می که ۱۵٫۷۰ دلار بود، برسد. باید به این نکته نیز اشاره کرد که پس از افزایش ارزش این توکن، طی ۲۴ ساعت اخیر، حجم معاملات ATOM تا ۸۹ درصد افزایش یافت.

توکن Cosmos (ATOM)، در حال حاضر با قیمت ۱۵٫۸۸ دلار در صرافی‌های ارز دیجیتال معتبر معامله می‌شود.

با این که ATOM از سطح ATH خود که ۴۴٫۴۵ دلار است فاصله زیادی دارد ولی با توجه به افزایش حجم معاملات و ارزش این توکن، می‌توان گفت که ATOM توانسته اعتماد و اطمینان سرمایه‌گذاران خود را دوباره احیا کند.

باید به این نکته نیز اشاره کرد که طبق آمار به دست آمده، میزان احساسات مثبت و منفی بازار در شاخص احساسات این توکن تفاوت زیادی ندارد و شاخص احساست مثبت عدد ۹٫۵۳۱ و شاخص احساسات منفی عدد ۹٫۴۱۳ را نشان می‌دهند.

تحلیلگران با توجه به نمودار چهار ساعته ATOM/USDT، احتمال می‌دهند که روند این توکن در کوتاه مدت مثبت باشد. البته، این تحلیلگران در عین حال معتقدند که این توکن در بلند مدت به احتمال زیاد به پایین‌ترین حد خود برسد.

علاوه بر این که حجم معاملات ATOM در ۲۴ ساعت گذشته ۸۹ درصد افزایش داشته، حجم معاملات NFT Cosmos نیز ۷۷۸۰۰۰ دلار بیشتر شده است.

عرضه Cosmos 2.0 در ۲۸ سپتامبر

تیم Frens Validator، که یک جامعه حامی ATOM است، اخیرا در توییتر خود پست‌هایی درباره پیشرفت‌های مهم Cosmos در سال ۲۰۲۲ منتشر کرده است.

این تیم در یکی از پست‌های خود خبر طراحی Cosmos 2.0 را منتشر و اعلام کرد که این ارتقا در ۲۸ سپتامبر در Medellin، کلمبیا عرضه خواهد شد. پس از اعلام این خبر ارزش ATOM تا ۴۰ درصد افزایش یافت.

پروژه‌ی Cosmos 2.0 برای بهبود معماری و عملکرد کلی شبکه Cosmos (ATOM) طراحی شده و خبر عرضه آن، باعث افزایش قیمت ATOM  از ۱۲٫۳ دلار به ۱۷٫۵ دلار در تاریخ‌های ۷ تا ۸ سپتامبر شده است.

باید به این نکته نیز اشاره کرد که یکی از بزرگترین رویدادهای Cosmos برای توسعه‌دهندگان Web3، کارآفرینان، سرمایه‌گذاران و صاحبان DApps، پروژه‌ی Cosmoverse 2022 است.

منبع: newsbtc

اتم
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.