صرافی غیرمتمرکز آزموسیس ۲۱ میلیون دلار سرمایه جذب کرد

جذب سرمایه صرافی آزموسیس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۶ آبان ۱۴۰۰

صرافی غیرمتمرکز آزموسیس (Osmosis) توانست در رویداد توکن فروشی خود، ۲۱ میلیون دلار جذب کند. جذب سرمایه صرافی آزموسیس به رهبری و مدیریت صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر پارادایم انجام گرفته است. با بیتستان همراه باشید تا خبر جذب سرمایه ۲۱ میلیون دلاری صرافی غیرمتمرکز آزموسیس را بیشتر بررسی کنیم.

صرافی غیرمتمرکز آزموسیس توانست ۲۱ میلیون دلار از طریق فروش توکن خود سرمایه جذب کند. با این جذب سرمایه، Osmosis به دیگر اعضای شرکت سرمایه گذاری Paradigm در حوزه DeFi  مانند Maker ،Synthetic ،Uniswap ،Optimism ،FTX ،Coinbase و BlockFi می‌پیوندد.

Osmosis، یک صرافی غیرمتمرکز (DEX) در بلاک چین کازماس است که توانست ۲۱ میلیون دلار در یک فروش توکن تحت رهبری صندوق VC Paradigm همراه با کنسرسیومی از سرمایه گذاران شامل Robot Ventures ،Nascent ،Ethereal و Figment سرمایه جمع‌آوری کند.

آزموسیس از یک توکن بومی به نام OSMO برای سرمایه‌گذاری استفاده می‌کند و در حال حاضر مجموعاً ۵۴۴ میلیون دلار از طریق این توکن به دست آورده است.

در ادامه می‌توانید این خبر را نیز بخوانید

اطلاعات ایمیل بیش از ۳ میلیون کاربر کوین‌مارکت هک شد

معرفی صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر پارادایم:

پارادایم که یک شرکت سرمایه‌گذاری با تمرکز بر پلتفرم‌های DEX شناخته می‌شود، آزموسیس را در کنار Maker، Synthetic، Uniswap، Optimism، FTX، Coinbase و BlockFi به مجموعه صرافی‌های غیرمتمرکز خود می‌آورد.

جذب سرمایه موفق این پلتفرم به دنبال افزایش رشد ترافیک آن از زمان راه‌اندازی پروتکل جدید ارتباط بین بلاک‌چینی آن در ماه مارس انجام گرفته است. پروتکل جدید اجازه می‌دهد تا دارایی‌های دیجیتال بین زنجیره‌ای در شبکه انتقال داده شوند.

آزموسیس در ماه گذشته بیشترین تعداد انتقال توکن را از طریق پروتکل IBC داشته است.

منبع: cointelegraph

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.