اولنچ با رشد ۱۱ درصدی، به جمع ۱۰ رمزارز برتر بازار کریپتو پیوست

رشد ۱۱ درصد اولنچ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۷ آذر ۱۴۰۰

بیتستان: بر اساس گزارشات اخیر، قیمت رمزارز اولنچ (AVAX) رشد ۱۱ درصدی داشت. این رشد موجب شد که اولنچ به جمع ۱۰ رمزارز برتر بازار بپیوندد. با ما همراه باشید تا جزئیات بیشتری از قرار گرفتن اولنچ در بین ۱۰ رمزارز برتر بازار در اختیارتان قرار دهیم.

اولنچ در بین ۱۰ رمزارز برتر بازار

اولنچ (AVAX) یکی از رمزارزهایی است که هفته خوبی را پشت سر گذاشت. این ارز دیجیتال با رشد ۱۱ درصدی توانست در لیست ۱۰ رمزارز برتر بازار قرار بگیرد.

اولنچ یکی از رقبای اصلی اتریوم در بازار ارزهای دیجیتال محسوب می‌شود که رشد خوبی داشت. اکنون این رمزارز در قیمت ۱۱۰ دلار معامله می‌شود. به لطف رشد قابل توجه ۱۱ درصدی، این ارز در حال حاضر در رتبه نهم بازار قرار دارد. اوج قیمتی این ارز دیجیتال حدود ۱۴۵ دلار است.

قابل ذکر است از اولنچ به عنوان جایگزین اتریوم نیز در بین فعالان بازار ارزهای دیجیتال یاد می‌شود.

دلایل رشد اولنچ

دلیل رشد رمزارز اولنچ (AVAX) را می‌توان مرتبط با اعلامیه منتشر شده توسط شرکت خدمات مالی Circle دانست. در این اعلامیه بیان شده بود که استیبل‌کوین شرکت Circle در پلتفرم اولنچ قابل معامله خواهد بود.

در ماه‌های اخیر، آوا لبز (Ava Labs)، خالق پلتفرم اولنچ، با اقداماتش باعث پیشرفت این پلتفرم شده است. این شبکه از قراردادهای هوشمند استفاده کرد تا توسعه‌دهندگان بتوانند به راحتی برنامه‌های غیرمتمرکز را با استفاده از این قراردادها بسازند.

تقاضای زیاد برای اتریوم منجر شد تا سرمایه‌گذاران به دنبال ارزهای جایگزین دیگر باشند؛ بنابراین شروع به سرمایه‌گذاری در توکن SOL و AVAX کردند.

منبع خبر: decrypt

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.