انتشار تتر در پلتفرم غیرمتمرکز قراردادهای هوشمند اولنچ

انتشار تتر در پلتفرم غیرمتمرکز قراردادهای هوشمند اولنچ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۹ آبان ۱۴۰۰

Avalanche یک پلتفرم قراردادهای هوشمند غیرمتمرکز است که در مقیاس مالی و تجارت جهانی ساخته شده، اکنون شاهد انتشار تتر خواهد بود. توکن‌های تتر (USDt) مبتنی بر اولنچ طبق نسخه‌ای که با CryptoSlate به اشتراک گذاشته شده است، در دسترس هستند. با بیتستان همراه باشید تا جزئیات بیشتری از انتشار تترهای مبتنی بر اولنچ را در اختیارتان قرار دهیم.

انتشار تترهای مبتنی بر اولنچ

توکن‌های تتر (USDt) اکنون در Avalanche (یک پلت‌فرم قراردادهای هوشمند غیرمتمرکز که برای مقیاس مالی و تجارت جهانی ساخته شده است) طبق نسخه‌ای که با CryptoSlate به اشتراک گذاشته شده است، در دسترس هستند.

Avalanche که به عنوان یک اکوسیستم با مقیاس‌پذیری بالا است که با هدف انجام تراکنش فوری و در عین حال اخذ کارمزد پایین طراحی و توسعه یافته. اولنچ با قراردادها و ابزارهای هوشمند اتریوم سازگار است و به توسعه دهندگان اتریوم امکان می‌دهد تا به سرعت، برنامه‌های غیرمتمرکز با کارایی بالا (dApps) بسازند.

هدف از راه‌اندازی توکن تتر در Avalanche، حمایت از رشد بلندمدت و پایداری شبکه Avalanche عنوان شده که استفاده از استیبل‌کوین در سراسر اکوسیستم DeFi را افزایش می‌دهد.

پائولو آردوینو (Paolo Ardoino) مدیر ارشد فناوری تتر گفت:

ما هیجان زده‌ایم که موفق شدیم USDt را در Avalanche راه‌اندازی کنیم و دسترسی جامعه رو به رشد و پر جنب و جوش تتر را به روان‌ترین، پایدارترین و قابل اعتمادترین استیبل‌کوین در فضای ارزهای دیجیتال، تسهیل کنیم.

او افزود:

برای کسانی که به توسعه پلتفرم‌های بلاک‌چین لایه ۱ اعتقاد دارند، Avalanche یک پروژه تکامل یافته است که دارای سازگاری با ماشین مجازی اتریوم بوده و می‌تواند یک محرک اساسی برای توسعه دهندگانی باشد که به دنبال انتقال برنامه‌های غیرمتمرکز از اتریوم هستند.

Emin Gün Sirer، مدیر بنیاد Avalanche خاطرنشان کرد:

USDt در Avalanche یک بلوک ضروری برای کاربران DeFi است. تتر به عنوان یک استیبل‌کوین کاملاً پذیرفته شده و به مرور زمان نیز با پشتیبانی گسترده در سراسر مبادلات آزمایش گردیده است.

او در ادامه توضیح داد که با اولنچ به عنوان بیس آن، حتی قدرتمندتر نیز خواهد شد.

در زیر می‌توانید خبر بیشتر شدن ارزش بازار سولانا از تتر را هم بخوانید

ارزش بازار سولانا از تتر پیشی گرفت

اکوسیستم رو به رشد اولنچ:

اولنچ با سرعتی زیاد در حال رشد است و به بالاترین حد خود در فعالیت‌هایی از جمله حجم تراکنش، آدرس‌های منحصر به فرد (اکنون بیش از ۶۷۰,۰۰۰) و دارایی‌های منتقل شده از اتریوم به Avalanche از طریق پل Avalanche (5/9 میلیارد دلار) رسیده است.

بر اساس داده‌های DeFiLlama، مجموع ارزش سرمایه قفل شده (TVL) اولنچ از ۳۰۰ میلیون دلار در ماه اوت به بیش از ۱۰ میلیارد دلار امروز افزایش یافته است.

USDt استیبل‌کوین برجسته با ارزش بازار بیش از ۷۳ میلیارد دلار که از ۱ ژانویه ۲۰۲۱ تاکنون ۴۷ میلیارد دلار اضافه کرده است، سود بیشتری از مجموع ارزش بازار استیبل‌کوین‌های رقیب خود دارد.

علاوه بر راه‌اندازی USDt در Avalanche، مستقیماً با Bitfinex ادغام شده است و کاربران خود را قادر می‌سازد تا به USDt دسترسی سریعی داشته باشند و هزینه‌هایی بسیار کمتری به عنوان کارمزد پرداخت کنند.

USDt بر روی انواع بلاک‌چین‌های مختلف از جمله Algorand، اتریوم، EOS ،Liquid Network ،Omni ،Tron و Solana کار می‌کند.

توجه داشته باشید که تتر برای حمایت و توانمندسازی سرمایه‌گذاری‌ها و نوآوری‌های رو به رشد در فضای بلاک‌چین هدایت می‌شود.

منبع: cryptoslate

تتر
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.