اکسی اینفینیتی در پی راه‌اندازی صرافی غیرمتمرکز اختصاصی خود

راه‌اندازی صرافی غیرمتمرکز رونین توسط اکسی اینفینیتی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۴ آبان ۱۴۰۰

اکسی اینفینیتی یک بازی پرطرفدار بلاک‌چین است که توسط Sky Mavis ساخته شده. این برنامه بر بستر اتریوم اجرا می‌شود و به بازیکنان اجازه می‌دهد تا شخصیت‌های NFT را جمع آوری کرده، پرورش دهند و خرید و فروش کنند. بر اساس گزارشات اخیر، اکنون اکسی اینفینیتی صرافی غیرمتمرکز خود به نام کاتانا (Katana) را بر روی سایدچین رونین (Ronin) راه‌اندازی کرده است. برای اطلاع از خبر راه‌اندازی صرافی غیرمتمرکز رونین توسط اکسی اینفینیتی با بیتستان همراه باشید.

در واقع رونین یک سایدچین اتریوم (Ethereum sidechain) است که برای بازی‌های بلاک‌چین ساخته شده. بازی اکسی اینفینیتی تابستان امسال پس از راه‌اندازی رونین که یک زنجیره جانبی سفارشی است و  تراکنش‌های سریع و کم هزینه را فراهم می‌کند، محبوبیت زیادی را به دست آورد.

Sky Mavis صرافی غیرمتمرکز خود به نام کاتانا (Katana) را بر روی سایدچین رونین (Ronin) راه‌اندازی کرده است و حالا با راه‌اندازی صرافی کاتانا کاربران می‌توانند توکن‌های خود را بدون انتقال به شبکه لایه اول اتریوم با یکدیگر مبادله کنند.

Katana که اوایل صبح امروز راه اندازی شد، یک صرافی غیر متمرکز است که به صورت بومی بر روی بلاک‌چین Ronin اجرا می‌شود و مبادله توکن‌ها را برای بازیکنان Axie Infinity در زنجیره جانبی آسان تر می‌کند.

Sky Mavis، توسعه دهنده Axie Infinity، یک توکن جدید اکوسیستم RON را نیز راه اندازی کرده است که برای تراکنش های Ronin استفاده خواهد شد. بازیکنان اکسی اینفینیتی از این پس می‌توانند درمقابل سرمایه‌گذاری در توکن‌های این بازی یعنی SLP و AXS توکن RON به عنوان پاداش دریافت کنند.

طبق پستی که از سمت Sky Mavis منتشر شد، کاتانا برای ساده‌سازی فرآیند انتقال وجوه در اکوسیستم Axie و به حداقل رساندن کارمزدها و همچنین افزایش نقدینگی برای دارایی‌ها و کاهش اتکای مبادلات خود به سیستم‌های دیگر طراحی شده است.

همکاری باشگاه بارسلونا با Ownix برای راه اندازی NFTهای مخصوص این باشگاه!

ادامه خبر همکاری بارسلونا با Ownix بخوانید

رشد توکن SLP و AXS بعد از راه‌اندازی صرافی غیرمتمرکز کاتانا

توکن SLP Axie از زمان راه‌اندازی Katana به طور چشمگیری رشد کرد. در حال حاضر ۷۴ درصد افزایش یافته و به قیمت ۰/۱۲ دلار معامله می‌شود. توکن AXS در طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۰ درصد رشد داشته و به قیمت بالای ۱۵۰ دلار رسیده است. با این روند Axie Infinity به سرعت به برجسته‌ترین بلاک‌چین تبدیل خواهد شد.

بازی پرطرفدار اکسی اینفینیتی NFTهای اتریوم را تا به این لحظه به ارزش ۲ میلیارد دلار فروخته است. Sky Mavis در حال توسعه Axie Infinity در بخش‌های مختلف مثل گیم پلی و تجربه کاربری است.

منبع خبر: decrypt

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.