حجم فروش NFTهای اکسی اینفینیتی 205 درصد رشد کرد! این رشد ناشی از چیست؟

رشد ۲۰۵ درصدی حجم فروش NFTهای اکسی اینفینیتی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۰ تیر ۱۴۰۱

بیتستان: گزارشات اخیر خبر از رشد ۲۰۵ درصدی حجم فروش NFTهای اکسی اینفینیتی می‌دهند. جف زیرلین یکی از بنیانگذاران بازی متاورسی اکسی اینفینیتی با انتشار توییتی در ۸ ژوئیه اعلام کرد که حجم فروش NFTهای این بازی در طی هفت روز گذشته ۲۰۵ درصد رشد کرده است. برای اطلاع از جزئیات دقیق در ادامه با ما همراه باشید.

رشد ۲۰۵ درصدی حجم فروش NFTهای اکسی اینفینیتی

جف زیرلین یکی از بنیانگذاران بازی متاورسی اکسی اینفینیتی با انتشار توییتی در ۸ ژوئیه اعلام کرد که حجم فروش NFTهای این بازی در طی هفت روز گذشته ۲۰۵ درصد رشد کرده است. او در ادامه توییت بیان کرد، به لطف افزایش به کارگیری NFTها، فعال شدن دوباره پل رونین و افزایش چشمگیر تعداد دانلودهای این بازی، فروش nftهای این بازی بهبود یافته است.

رشد حجم فروش NFTهای اکسی اینفینیتی

طبق داده‌های ارائه شده، بازی اکسی اینفینیتی در هفت روز گذشته بیش از ۱/۳ میلیون دلار فروش داشت. به نظر می‌رسد یکی از عوامل موثر در رشد NFTهای این بازی آغاز پشتیبانی از Staking باشد. کاربران با استفاده از Staking می‌توانند پاداش‌های خود را در قالب توکن AXS دریافت کنند.

یکی دیگر از دلایل افزایش حجم فروش NFTها راه‌اندازی پل رونین در ۲۸ ژوئن است. پل رونین مختص بازی اکسی اینفینیتی بوده و کاربران با آن می‌توانند دارایی‌های خود را بین بازی و شبکه اصلی اتریوم منتقل کنند.

با رشد ۲۰۵ درصدی حجم فروش NFTهای اکسی اینفینیتی، این بازی تبدیل به هجدهمین پروژه پرفروش NFT شده است.

توکن بازی اکسی اینفینیتی از ماه نوامبر تاکنون روند نزولی داشت. جالبت است بدانید، با وجود اینکه در آن زمان توکن اصلی بازی اکسی اینفینیتی رشد قابل توجهی داشت، با این حال با فروش NFTهای خود تنها ۷۵۳/۹ میلیون دلار به دست آورد. نا گفته نماند تا ژوئن نیز مقدار فروش NFT در این بازی کاهش یافته و به ۳/۱ میلیون دلار افت کرده بود.

رشد حجم فروش nft

جالب است بدانید که تیم توسعه این بازی در حال حاضر درصدد گسترش این بازی هستند. این تیم اخیرا اعلام کرد که سه بازی جدید را با هدف تقویت رشد اکوسیستم راه‌اندازی خواهد کرد.

منبع: Cointelegraph

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.