یک زمین در بازی اکسی اینفینیتی به قیمت ۵۵۰ اتریوم فروخته شد

فروش یک زمین در بازی اکسی اینفینیتی به قیمت ۵۵۰ اتریوم
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۴ آذر ۱۴۰۰

در بازی اکسی اینفینیتی که یکی از بازی‌های محبوب در حوزه بلاک‌چین محسوب می‌شود، اخیرا زمینی مجازی به قیمت ۵۵۰ اتریوم به فروش رفته است. به گفته سازندگان بازی، این بزرگترین مبلغی است که تاکنون برای املاک مجازی پرداخت گردیده. با بیتستان همراه باشید تا به خبر فروش یک زمین در بازی اکسی اینفینیتی به قیمت ۵۵۰ اتریوم بپردازیم.

فروش یک زمین در بازی اکسی اینفینیتی به قیمت ۵۵۰ اتریوم

در توییتی که اواخر پنجشنبه توسط Axie Infinity منتشر شد، یک زمین پرسود در بازی توکن‌های غیرقابل تعویض فانتزی نبرد هیولاها یا NFT به قیمت ۵۵۰ ETH (2/3 میلیون دلار) فروخته شد.

Axies موجوداتی هستند که کاربران به آن‌ها فرمان می‌دهند تا با بازیکنان دیگر دوئل کنند، با دشمنان نبرد کنند و ماموریت‌های روزانه را کامل نمایند. آن‌ها همچنین NFTهایی هستند که می‌توان پرورششان داد و سپس به فروش رساند.

بازی در دنیای Lunacia که محل سکونت Axies است، جریان دارد. این یک شبکه مربع ۳۰۱×۳۰۱ است که در آن هر بخش نمایانگر یک قطعه زمین به نام Terra است که بازیکنان می‌توانند آن را به دلخواه خود بخرند، بفروشند یا به بازیکنان دیگر اجاره دهند.

زمینی که دیروز فروخته شد به عنوان Genesis طبقه‌بندی می‌شود که نادرترین شکل املاک مجازی موجود در اکوسیستم Axie Infinity است.

فروش یک زمین در بازی اکسی اینفینیتی به قیمت ۵۵۰ اتریوم

احتمال اضافه‌شدن شبکه پالیگان به یونی‌سواپ بعد از نظر سنجی صورت گرفته

برای مشاهده جزئیات بیشتر، کلیک کنید

هیولاهایی که با نام Chimeras شناخته می‌شوند، در بازی تخم ریزی می‌کنند و Lunaria را به وحشت می‌اندازند. با شکست دادن Chimeras، بازیکنان معجون‌هایی (SLP) به دست می‌آورند که می‌توانند در صرافی‌های ارزهای دیجیتال در ازای پول نقد بفروشند.

Genesis Land از نظر استراتژیک در مرکز Lunacia واقع شده است، جایی که کایمرهای کمیاب به رئیس‌ها یورش می‌آورند و آیتم‌های خاصی را رها می‌کنند. علاوه بر این، تنها ۲۲۰ مورد از ۹۰۶۰۱ اسلات زمین دارای طبقه بندی Genesis هستند.

منتقدان بازی می‌گویند که هیچ چیز از نظر فیزیکی در املاک مجازی قابل لمس نیست و تعجب می‌کنند که چرا آنها اصلاً ارزشی دارند. اما برای برخی، بازی Axie Infinity یک شغل تمام وقت بوده و مستحق سرمایه گذاری اولیه است، به خصوص در کشورهای در حال توسعه، که در آن کسب SLP روزانه در بازی اغلب می‌تواند از حداقل دستمزد کشورها فراتر رود.

منبع: cointelegraph

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.