بیبی دوج مجموعه NFTهای جدیدی را راه‌اندازی کرد

راه اندازی مجموعه NFT جدید توسط بیبی دوج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۳ اردیبهشت ۱۴۰۱

طبق گزارشات جدید، بیبی دوج از مجموعه NFT جدیدی رونمایی کرده است. راه اندازی مجموعه NFT جدید توسط بیبی دوج با ۱۰,۰۰۰ توکن خاص شروع شده که  فقط افرادی که در لیست سفید قرار دارند می‌توانند آن را خریداری کنند. با برای اطلاع از جزئیات خبر با بیتستان همراه باشید.

راه اندازی مجموعه NFT جدید توسط بیبی دوج

بیبی دوج با نماد BABYDOGE، ارز دیجیتال ساخته شده توسط طرفداران دوج‌کوین است. این ارز دیجیتال به تازگی خبر از راه‌اندازی مجموعه NFT جدیدی داده است.

در ابتدا فقط کاربرانی که در لیست سفید قرار دارند می‌توانند این NFTها را خریداری کنند. هر کاربری که در لیست سفید قرار دارد، می‌تواند سه NFT بیبی‌دوج خریداری کند.

مجموعه NFTهای بیبی‌دوج از ۱۰,۰۰۰ توکن خاص تشکیل شده که از طریق استفاده از ۲۰۰ ویژگی بالقوه به دست می‌آیند. هر توکن به عنوان ERC-321 در بلاک‌چین اتریوم ذخیره می‌شود.

راه‌اندازی مجموعه NFT توسط بیبی‌دوج به ظاهر موفقیت آمیز بوده است.

راه اندازی مجموعه NFT

از آنجایی که هدف از ایجاد بیبی‌دوج نگهداری بیشتر آن توسط هولدرها است، توسعه دهندگان ۱۰ درصد کارمزد تراکنش را برای فروش در نظر گرفته‌اند. قابل ذکر است که ۵ درصد از این کارمزد بین هر دارنده بیبی‌دوج توزیع شده و ۵ درصد دیگر نیز به نقدینگی دارنده‌ها اضافه می‌شود.

شایان ذکر است که عرضه بیبی‌دوج از ۴۲۱ کوادریلیون توکن شروع شده و تاکنون بیش از ۱۲۵ کوادریلیون سوخته است. همچنین این توکن تنها در صرافی غیرمتمرکز Pancakeswap معامله می‌شود.

باتوجه به وایت پیپر این ارز دیجیتال، بیبی‌دوج برای نجات سگ‌های نیازمند طراحی شده است. گزارش ارائه شده از Cryptoglobe نشان می‌دهد که این ارز دیجیتال سال گذشته رشد چشمگیری داشته.

در اوایل سال جاری نیز، طرفداران آن برای فهرست شدن این توکن در صرافی بایننس، اعتراضات خود را اعلام کردند. با این حال، صرافی بایننس هنوز پشتیبانی از این توکن را آغاز نکرده است.

منبع: cryptoglobe

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.