تعداد کیف پول‌های فعال توکن BabyDoge همچنان در حال افزایش است

رکورد جدید تعداد کیف پول های فعال بیبی دوج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۵ بهمن ۱۴۰۰

با وجود اینکه در ماه‌های اخیر تعداد دارندگاه رمزارزها 15% کاهش یافته اما دارندگان توکن BabyDoge همچنان در حال افزایش هستند. رکورد جدید تعداد کیف پول های فعال بیبی دوج خبری بود که امروز بازار را شگفت‌زده کرد. بیتستان همراه باشید.

رکورد جدید تعداد کیف پول های فعال بیبی دوج

با توجه به گزارش سرویس تحلیلی WhaleStats، جامعه BabyDoge به رکورد دیگری دست یافته. این توکن به تازگی به رکورد بالاترین تعداد کیف‌پول‌های فعال دست یافته، یعنی ۱,۳۲۵,۰۴۲ کیف‌پول.

رکورد جدید تعداد کیف پول های فعال بیبی دوج

با توجه به گزارشات، تعداد دارندگان این توکن در تاریخ ۱۵ ژانویه ۱,۲۰۵,۵۱۷ کیف‌پول بوده و آن زمان با رشد بالایی روبه رو شده است. دلیل این افزایش در دارندگان این است که افراد بیشتری در حال ذخیره این ارز دیجیتال هستند.

توکن BabyDoge در مقابل Shiba Inu

دارندگان توکن BabyDoge از دارندگان Shiba Inu که تعداد کل آن‌ها تا ۲۳ ژانویه به ۱,۱۵۵,۱۴۱ می رسید، جلو زد. این قضیه علیرغم بالاتر بودن قیمت شیبا اینو، بالاتر بودن آگاهی و پذیرش گسترده‌تر توکن شیبا اینو اتفاق افتاد. علاوه بر این Shiba Inu بر خلاف BabyDoge در بسیاری از صرافی‌های بزرگ رمزنگاری فهرست شده است.

در گزارش دیگری آمده که بزرگترین نهنگ‌های BNB تعداد ۹۵۲,۱۵۲,۱۶۷,۳۶۵,۰۳۹ سکه BabyDoge را ذخیره کرده‌اند. طبق آمار WhaleStats، ارزش این مقدار سکه ۴,۱۳۷,۸۶۵ است.

پلتفرم WhaleStats در تاریخ ۲۳ ژانویه اعلام کرد که این توکن به لیست ۱۰ توکن برتری که ۱۰۰۰ نهنگ بزرگ صاحب آن هستند، پیوسته است.

رکورد جدید تعداد کیف پول های فعال بیبی دوج

در زمان انتشار، BabyDoge با ارزش ۰٫۰۰۰۰۰۰۰۰۳۹۸۷ دلار معامله می‌شود که در ۲۴ ساعت گذشته ۱۵٫۵۳ درصد کاهش داشته است.

منبع: u.today

شیبا اینو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.