چین، جذب سرمایه از طریق ارزهای دیجیتال را ممنوع کرد

ممنوعیت جذب سرمایه از طریق ارزهای دیجیتال در چین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۶ اسفند ۱۴۰۰

برای کاهش خطرات ناشی از سرمایه‌گذاری روی رمزارزها، ممنوعیت جذب سرمایه از طریق ارزهای دیجیتال در چین اعمال خواهد شد. برای خواندن جزئیات خبر با بیتستان همراه باشید.

تا کنون موضع چین نسبت به حوزه رمزنگاری و ارزهای دیجیتال تا حدودی برای همه مشخص شده است. این کشور در دادگاه عالی خود قانون جمع‌آوری کمک مالی ز طریق ارزهای دیجیتال را بررسی کرد.

دیوان عالی چین در مورد دیگر قوانین مرتبط با ارز دیجیتال نیز اصلاحاتی انجام داد.

ممنوعیت جذب سرمایه از طریق ارزهای دیجیتال در چین

اصلح قوانین حوزه ارزهای دیجیتال در چین

در این بازنگری، قوانین مرتبط با حوزه رمزارزها مورد بحث قرار گرفت و از این پس افرادی که خلاف قوانین عمل کنند، با مجازات زیادی از پرداخت جریمه گرفته تا حبس رو به رو خواهند شد.

قوانینی که جدیداً اصلاح شده، افرادی را که از مردم سرمایه می‌گیرند تا روی ارز دیجیتال سرمایه‌گذاری کنند، مجازات خواهد کرد. قانون جدید از مارس ۲۰۲۲ اجرایی می‌شود.

کشور چین بیش از ده‌ها ممنوعیت علیه رمزارزها در دهه گذشته اعمال کرده و این ممنوعیت جدید برای کاربران آنچنان عجیب نیست.

محدودیت‌ها و سرکوب‌های ۲۰۲۱

سال گذشته زمانی بود که کمیته‌ای متشکل از برخی از تنظیم کننده‌های عالی رتبه برای اعمال ممنوعیت کلی برای همه فعالیت‌های مرتبط با ارزهای دیجیتال تشکیل شد.

قوانین تنظیم شده جدید تمام تراکنش‌های مرتبط با ارزهای دیجیتال و کلا صنعت رمزنگاری را در کشور چین غیرقانونی اعلام کرد. همچنین این قوانین صرافی‌های خارجی ارزهای دیجیتال را نیز از ارائه هر گونه خدمات در این کشور منع نمود.

از آن زمان، قانون گذاران کشور چین به اجرای این سبک سیاست‌ها ادامه دادند و استخراج و تجارت متمرکز روی صنعت رمزنگاری را در چین حذف کردند.

منبع: cointelegraph

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.