نبرد بین Steam و Epic Games در حوزه رمزنگاری و بازی‌های بلاکچینی

نبرد بین Steam و Epic Games در حوزه رمزنگاری و بازی‌های بلاکچینی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۵ مهر ۱۴۰۰

نبرد بین Steam و Epic Games، دو پلتفرم مهم توزیع بازی‌های ویدئویی در سراسر جهان سرانجام به بازار رمزنگاری رسید. همانطور که Bitcoinist گزارش داده، Vault توسعه دهنده بازی‌های ویدیویی، بازی‌های مبتنی بر رمزنگاری را از Steam حذف و ممنوع کرد. این تصمیم با پاسخ رقیب خود یعنی Epic Games روبرو شد. با بیتستان همراه باشید.

نبرد بین Steam و Epic Games

تیم سوینی (Tim Sweeney)، مدیرعامل و بنیانگذار Epic Games از طریق حساب توییتر خود تأیید کرد که این پلتفرم از بازی‌هایی که از فناوری بلاک‌چین استفاده می‌کنند، استقبال می‌کند.

Crypto ،Non-Fungible Tokens (NFTs) و بازی‌های بلاک چینی به تهدیدی برای پلتفرم‌هایی مانند Steam تبدیل شده‌اند.

از طرفی که گمانه‌زنی‌ها مبنی بر این که دسترسی کاربران به بازی‌های بلاک چینی به مرور زمان در Steam محدود خواهند شد، Epic Games مایل است از نوآوری‌های رمزنگاری استقبال کند، به شرط اینکه بازی‌ها با قوانین مربوطه و تعیین شده مطابقت داشته باشند؛ همچنین بازی‌ها باید از نظر مدت استفاده، رده‌بندی سنی و سیستمی که بر پایه بلاک چین دارند، شفاف سازی شوند.

مدیرعامل اپیک گیمز گفت:

اگرچه Epic از رمزنگاری در بازی‌های خود استفاده نمی‌کند، اما ما از نوآوری در زمینه‌های فناوری و امور مالی استقبال می‌کنیم.

در زیر می‌توانید جزئیات بیشتری از ممنوع شدن بازی‌های مبتنی بر بلاک چین در پلتفرم استیم به دست آورید

NFTها و بازی‌های مبتنی بر بلاک چین در پلتفرم استیم ممنوع شدند!

پلتفرم Epic Games با بیش از ۱۸۰ میلیون کاربر در سال ۲۰۲۱، یکی از معدود شرکت‌هایی در این حوزه است که می‌تواند با Valve و Steam رقابت کند.

بنابراین به نظر می‌رسد این اظهارات سوینی یک حرکت استراتژیک برای پیشگامی در بخشی است که می‌تواند کل صنعت بازی‌های ویدیویی میلیارد دلاری را متحول سازد.

اظهارات مدیرعامل Epic Games توجهات زیادی را از سوی جامعه رمزنگاری به خود جلب کرد.

برخی از کاربران معتقدند ارزهای رمزنگاری شده مانند بیت کوین و اتریوم، خطری برای محیط زیست و طرح پول تقلبی هستند؛ اما سوینی معتقد است رمزنگاری می‌تواند پایه‌ای برای ایجاد یک سیستم جدید با افزایش شفافیت و اعتماد به ارمغان آورد.

صنعت بازی‌های ویدیویی و جامعه رمزنگاری در انتظار حرکت بعدی و مشاهده اقدامات Epic Games برای پیاده سازی فناوری رمزنگاری و بلاک چین در سیستم خود است.

منبع: bitcoinist

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.