انجمن جستجو و نجات بریتیش کلمبیا (BCSARA) اقدام به پذیرش بیت‌کوین و اتریوم کرد

پذیرش بیت کوین و اتریوم توسط انجمن جستجو و نجات بریتیش کلمبیا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱

با پذیرش بیت کوین و اتریوم توسط انجمن جستجو و نجات بریتیش کلمبیا، از این پس مردم می‌توانند برای ارسال کمک‌های مالی خود به این سازمان، از دو رمزارز بیت‌کوین و اتریوم استفاده کنند. برای خواندن جزئیات خبر با بیتستان همراه باشید.

پذیرش بیت کوین و اتریوم توسط انجمن جستجو و نجات بریتیش کلمبیا

انجمن جستجو و نجات بریتیش کلمبیا (BCSARA)، یک سازمان غیرانتفاعی مبتنی بر کمک‌های داوطلبانه است که از جامعه جستجو و نجات زمینی حرفه‌ای بدون دستمزد، پشتیبانی می‌کند. این سازمان اعلام کرد که اکنون کمک‌های مالی دریافتی خود را در قالب دو ارز دیجیتال بیت‌کوین و اتریوم نیز می‌پذیرد.

کمک‌های مالی در قالب ارزهای دیجیتال، از طریق CanadaHelps، بزرگترین پلتفرم جمع آوری کمک مالی آنلاین کشور، پذیرفته خواهد شد. حداقل مبلغ کمک مالی در این پلتفرم، ۱۰۰ دلار تعیین شده است. تمام کمک‌هایی که به صورت ارز دیجیتال دریافت خواهد شد، بلافاصله به دلار تبدیل می‌شود.

BCSARA که در سال ۲۰۰۲ تأسیس شد، تا کنون کمک و تجهیزات مردمی را به هزاران داوطلب ارائه کرده. این سازمان متشکل از ۷۹ گروه جستجو و نجات است. بر اساس اطلاعات ارائه شده در وب سایت این سازمان، BCSARA تا کنون بیش از ۲۱۰۰ نفر را نجات داده است.

جالب است بدانید که در اوایل این ماه، بنیاد ویکی‌مدیا به دلیل اثرات نامطلوب ماینینگ ارز دیجیتال بر محیط زیست، کمک‌های مالی مبتنی بر ارزهای دیجیتال را ممنوع کرد.

منبع: u.today

اتریوم بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.