مدیرعامل Bitwise: روند صعودی بیت‌کوین در سال ۲۰۲۳ آغاز خواهد شد

پیش بینی آغاز روند صعودی بیت کوین در سال ۲۰۲۳
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۴ مهر ۱۴۰۱

هانتر هورسلی، مدیر عامل پلتفرم Bitwise اخیرا اعلام کرده که روند صعودی بزرگ‌ترین ارز دیجیتال بازار در سال ۲۰۲۳ آغاز خواهد شد. به اعتقاد وی، روند نزولی فرصت مناسبی را در اختیار سرمایه‌گذاران قرار می‌دهد تا بتوانند بیش از پیش در صنعت ارزهای دیجیتال به خصوص بیت‌کوین سرمایه‌گذاری کنند. برای مشاهده جزئیات بیشتر در رابطه با پیش بینی آغاز روند صعودی بیت کوین در سال ۲۰۲۳ تا انتها با بیتستان همراه باشید.

پیش بینی آغاز روند صعودی بیت کوین در سال ۲۰۲۳

هانتر هورسلی (Hunter Horsley) در مصاحبه‌ای با بلومبرگ، به روند و الگوی تاریخی حرکت بیت‌کوین پرداخت. وی به این مورد اشاره کرد که بیت‌کوین در هر دوره ۴ ساله موفق شده که سقف‌های قیمتی خود را جابجا کرده و با شتاب بیشتری به روند صعودی باز گردد.

با تکیه بر این داده‌ها، وی پیش بینی کرد که بیت‌کوین در سال ۲۰۲۳ روند صعودی جدیدی را آغاز خواهد نمود:

بازار  در سال ۲۰۱۴، تقریباً ۶۰ درصد و سال ۲۰۱۸ نیز ۷۰ درصد کاهش داشت. در سال ۲۰۲۲ نیز بازار حدود ۶۰٪ افت کرده؛ اگر بیت‌کوین طبق روند تاریخی خود عمل کند، انتظار می‌رود که سال آینده روند جدیدی را آغاز نماید.

هانتر هورسلی همچنین اعلام کرد، علی رغم سقوط فعلی بازار، تعداد زیادی از کاربران Bitwise برای ورود به بازار علاقه‌مند شده‌اند. به اعتقاد وی، کسانی که اکنون (در شرایطی که قیمت‌ها نسبت به سال گذشته بسیار پایین‌تر هستند) وارد بازار شوند، شانس بیشتری برای کسب سود در آینده خواهند داشت.

سرمایه گذاری در زمان بحرانی، استراتژی است که بسیاری از کارشناسان مالی اتخاذ کرده‌اند، چرا که به محض آرام شدن اوضاع، بازار دوباره روند رو به رشد خود را آغاز خواهد کرد.

به عنوان مثال در اوج بحران همه گیری کووید-۱۹، قیمت بیت‌کوین حتی به زیر ۵ هزار دلار هم سقوط کرد، اما یکسال بعد با جبران تمامی ضررهای خود موفق شد که بالاترین رکورد قیمتی یعنی ۷۰ هزار دلار را ثبت کند.

منبع: cryptopotato

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.