بهترین زمان برای خرید بیت‌کوین چه زمانی است؟ پیتر برانت پاسخ می‌دهد

بهترین زمان برای خرید بیت‌کوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰

با توجه به بازار قرمز ارزهای دیجیتال و افت‌های پی‌درپی بیت‌کوین این سوال ایجاد می‌شود که بهترین زمان برای خرید بیت‌کوین چه زمانیست؟ برای پاسخ به این سوال در این خبر به بررسی توییت‌های اخیر دو معامله‌گر محبوب می‌پردازیم. با بیتستان همراه باشید.

بهترین زمان برای خرید بیت‌کوین

پیتر برانت (Peter Brandt)، معامله‌گر کهنه کار، معتقد است که معامله‌گران بیت‌کوین باید بر خلاف اکثریت جمعیت حرکت کنند. وی در توییت اخیر خود اعلام کرد که زمان خرید بیت‌کوین فرا رسیده و معامله‌گران بیت‌کوین بهتر است از این فرصت استفاده کنند.

خرید سهام و رمزارز در بازار قرمز و در کف قیمت یکی از رایج‌ترین اصول سرمایه‌گذاری معکوس است. در این سرمایه‌گذاری معمولا دارایی در حالت قرمز خریداری و بعد از بالا رفتن و سبز شدن بازار فروخته می‌شود.

پیتر برانت همچنین در توییت خود نموداری نیز ضمیمه کرد. این نمودار نشاندهنده تشکیل یک کانال نزولی در نمودار هفتگی بیت‌کوین است.

اگر چنین الگوهای نزولی کوتاه مدت در نظر گرفته شود و افرادی که به بازار صعودی معتقدند بیت‌کوین را با قیمت بالاتر خریداری کنند، ارز دیجیتال پرچمدار احتمال صعود سریعتر و بیشتری خواهد داشت.

وضعیت خرسی بازار

بیت‌کوین، در ماه نوامبر به ۶۹۰۰۰ دلار رسیده بود و از آن زمان تا کنون بیش از ۵۰ درصد کاهش یافته است.

بیت‌کوین پس از تلاش مکرر برای بالا رفتن از سطح حمایت ۳۸۰۰۰ دلاری خود بار دیگر به زیر ۳۷۰۰۰ دلار سقوط کرد.

اسکات ملکر (Scott Melker)، یکی از معامله‌گران محبوب عرصه رمزارز، مدعی است در صورت بالاتر نبودن ارزش هفتگی بیت‌کوین از سطح ۳۹۶۰۰ دلار امیدی به صعودی بودن این رمز ارز ندارد. وی به این قضیه نیز اشاره کرد که این ارز دیجیتال طی ماه‌های گذشته حتی دو کندل صعودی متوالی در نمودار هفتگی خود نیز نداشته است.

بهترین زمان برای خرید بیت‌کوین

این سومین ماه متوالی است که بیت‌کوین در چرخه زیان قرار دارد. اگر این روند تا پایان فوریه ادامه یابد این دوره‌ی ضرر، بلندترین دوره پس از ۲۰۱۹ خواهد بود و باعث افزایش نگرانی خواهد شد.

منبع: u.today

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.