پیروزی بزرگ ریپل در مقابل SEC: قاضی پیشنهاد SEC برای بررسی مجدد حکم DPP را رد کرد!

پیروزی بزرگ ریپل در مقابل SEC
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۳ فروردین ۱۴۰۱

بیتستان: قاضی پرونده جنجالی SEC  و کمپانی ریپل، درخواست SEC مبنی بر بررسی مجدد حکم صادر شده در رابطه با DPP را رد کرد. برخی از کاربران نیز در توییتر موجی در حمایت از ریپل به راه انداختند و رد شدن پیشنهاد بررسی مجدد حکم DPP را پیروزی بزرگ ریپل در مقابل SEC قلمداد کردند.

پیروزی بزرگ ریپل در مقابل SEC

سارا نتبرن (Sarah Netburn) قاضی دادگاه ایالات متحده، درخواست کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا برای بررسی مجدد حکم DPP را رد کرده است. جیمز کی فیلان (James K. Filan) دادستان فدرال سابق، در توییتی ادعا می‌کند که این یک پیروزی بسیار بزرگ برای ریپل محسوب می‌شود.

دادگاه به SEC دستور داد تا ایمیل حاوی پیش نویس سخنرانی William Hinman (مقام ارشد سابق SEC) را به همراه اسناد دیگر ارائه دهد. در ژوئن ۲۰۱۸، Hinman در سانفرانسیسکو کنفرانسی داشت و ادعا کرده بود که اتر، توکن زیربنای یکی از بزرگترین بلاک‌چین‌های صنعت کریپتو، امن نیست!

SEC در مقابل اعلام کرد که این اسناد توسط DPP محافظت می‌شوند تا آن‌ها را به دادگاه ارائه نکند. در مقابل دادگاه عنوان کرد که ایمیل‌ها به صورت پیش نویس هستند و باید آن‌ها را ارائه کنند. ریپل نیز از این موقعیت استفاده و سپس درخواست کرد تا شفاف سازی در این حوزه صورت بگیرد.

در جدیدترین حکم، قاضی گفته که کمیسیون بورس و اوراق بهادار در صدد کتمان کردن این واقعیت است، چرا که مذاکرات SEC در مورد مقررات ارزهای دیجیتال به طور جداگانه و موازی با سخنرانی‌های صورت گرفته پیش رفته است.

دادگاه به این نتیجه رسیده است که سخنرانی هینمن ارتباطی با آژانسی نداشته و توسط DPP محافظت نمی‌شود؛ به همین جهت باید ایمیل‌ها به دادگاه ارائه شوند.

منبع: u.today

ریپل
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.