بیت کوین بزرگ‌ترین ضرر خود را طی هفته‌ی گذشته تجربه کرد

بیشترین ضرر بیت کوین در تاریخ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۷ خرداد ۱۴۰۱

طی هفته‌ی گذشته، شاهد بیشترین ضرر بیت کوین در تاریخ بودیم. ضرر و زیان‌های اخیر ۳ برابر بیشتر از سقوط بیت‌کوین در  مارس ۲۰۲۰ بود. سرمایه‌گذاران بیت‌کوین که پس از بالا رفتن ارزش این رمزارز، کمی امیدوار شده بودند دوباره ترس و نگرانی را تجربه کردند. برای خواندن جزئیات خبر با بیتستان همراه باشید.

بیشترین ضرر بیت کوین در تاریخ

بیت‌کوین همچنان با فشار فروش گسترده‌ای مواجه است و این قضیه باعث شد این رمزارز بیش از ۸ درصد از ارزشش را از دست بدهد و به قیمت ۲۰۰۰۰ دلار نزدیک شود.

پس از نزدیک شدن بیت‌کوین به 20 هزار دلار طی این هفته، فشار فروش به طور ناگهانی افزایش یافت. ارائه دهنده داده‌های بلاک‌چین Glassnode درباره‌ی افزایش فشار فروش و ضررهای حاصل از آن، این گونه توضیح داد:

سرمایه‌گذاران بیت‌کوین در هفته گذشته بیشترین ضرر را تجربه کردند.

بیشترین ضرر بیت کوین در تاریخ

علاوه بر این، Glassnode مقدار ضرر و زیان‌هایی که دارندگان کوتاه مدت این رمزارز (STHs) با آن مواجه شده‌اند را ۰٫۰۱٪ از ارزش بازار در یک روز، اعلام کرد و در ادامه گفت:

ضرر و زیان‌های کل این هفته قابل توجه است، با این حال STH به اندازه فروش عمده‌ی ۵ سال پیش ضرر نکرده. از سوی دیگر، دارندگان بلندمدت بیت‌کوین زیانی معادل ۰٫۰۰۷ درصد از ارزش بازار در یک روز را متحمل شدند.

بیت‌کوین پس از اعلامیه فدرال رزرو در روز چهارشنبه رشد کمی داشت، ولی نتوانست به روند صعودی خود ادامه دهد. در ۲۴ ساعت گذشته، بیت‌کوین شاهد افزایش شدید فشار فروش، در نقطه حمایت ۲۰,۰۰۰ دلاری شد.

مایک نووگراتز، مدیر عامل گلکسی دیجیتال در گفتگو با بلومبرگ گفت که شانس رکود ایالات متحده زیاد است و هدف نهایی فدرال رزرو در حال حاضر کاهش تورم فزاینده و افزایش نرخ بهره در سال آینده خواهد بود.

منبع: coingape

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.