بزرگترین اقدام نظارتی در مورد امنیت استیبل کوین ها در نیویورک انجام شد

بزرگترین اقدام نظارتی در مورد امنیت استیبل کوین ها
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۹ خرداد ۱۴۰۱

روز چهارشنبه، بزرگترین اقدام نظارتی در مورد امنیت استیبل‌کوین‌ها انجام شد که این خود یک گام رو به جلو در عرصه مقررات استیبل‌کوین‌ها است. یکی از دلایل مهم این اقدام نظارتی، نگرانی‌های ایجاد شده به خاطر سقوط ماه گذشته Terra بود. برای خواندن جزئیات این خبر با بیتستان همراه باشید.

پس از سقوط ماه گذشته Terra، تمام تمرکز رگلاتورها بر استیبل‌کوین‌ها جلب شد. بسیاری از مردم خواستار بیشتر شدن اقدامات نظارتی بر این دسته از ارزهای دیجیتال شدند.

روز چهارشنبه، بزرگترین اقدام نظارتی در مورد امنیت استیبل‌کوین‌ها انجام شد که این خود یک گام رو به جلو در عرصه مقررات استیبل‌کوین‌ها، در قالب کنترل‌های نظارتی از سوی یکی از رگلاتورهای نیویورک است.

معیارهای اصلی تنظیم و کنترل استیبل‌کوین‌ها

آدرین هریس، سرپرست بخش خدمات مالی ایالت نیویورک (DFS) دستورالعمل نظارتی جدیدی را در رابطه با استیبل‌کوین‌ها صادر کرد. این دستورالعمل نظارتی که معیارهای اساسی را برای استیبل‌کوین‌هایی با پشتوانه دلار آمریکا صادر کرده توسط نهادهای تحت نظارت DFS تعیین شده است.

هریس در بیانیه‌ای گفت:

از زمانی که DFS اولین استیبل‌کوین‌های با پشتوانه دلار آمریکا را برای انتشار در نیویورک در سال ۲۰۱۸ تایید کرد، نهادهای تحت نظارت ما مجبور بودند اقدامات الزامی را از پیش بگیرند و گواهی‌های لازم را برای محافظت از مصرف‌کنندگان و اطمینان از ثبات سکه‌های صادر شده ارائه دهند.

وی توضیح داد که این دستورالعمل نظارتی، معیارهایی را برای شرکت‌های ارز دیجیتال ارائه می‌کند که به دنبال انتشار استیبل‌کوین‌های با پشتوانه دلار در نیویورک هستند.

ذخیره‌ی دارایی‌ها برای بکاپ‌گیری از تمام استیبل‌کوین‌ها

معیارهای تنظیم و کنترل استیبل‌کوین به این که این توکن‌ها به طور کامل پشتیبانی شود، نیاز دارد. این بدان معناست که ارزش بازار این توکن‌ها، حداقل برابر با ارزش اسمی تمام واحدهای موجود استیبل‌کوین باشد.

همچنین، دارایی‌های خزانه باید به وضوح از دارایی‌های اختصاصی واحد صادرکننده  استیبل‌کوین‌ها متمایز شود. نکته مهم این است که این دارایی‌ها باید نزد موسسات سپرده‌گذاری رسمی ایالتی ایالات متحده یا فدرال رزرو نگهداری شوند. این دستورالعمل همچنین انواع مختلفی از دارایی‌هایی را که باید در خزانه ذخیره شوند، مشخص می‌کند.

برای اطمینان از تکرار نشدن حوادثی مانند فروپاشی Terra، این چارچوب همچنین مستلزم این است که خزانه را به طور منظم بررسی کند. هدف از این دستورالعمل، تعیین الزامات پایه است که عموماً برای استیبل‌کوین‌های دارای پشتوانه دلار اعمال می‌شود. اگرچه این چارچوب نظارتی فقط برای نهادهای مستقر در نیویورک اعمال خواهد شد و مشکلاتی مانند سقوط ترا، می تواند در جاهای دیگر تکرار شود.

منبع: coingape

ترا
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.