تبلیغ صرافی بایننس توسط آندرس اینیستا، بازیکن مشهور بارسلونا

تبلیغ صرافی بایننس توسط آندرس اینیستا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۴ آذر ۱۴۰۰

اینیستا، هافبک مشهور که سابقه بازی برای بارسلونا و تیم ملی اسپانیا را دارد، پستی را در پیج‌های خود مثل اینستاگرام و توییتر منتشر کرده و در آن‌ها به تبلیغ بایننس پرداخته است. اما از جهتی نیز قانون گذاران اسپانیایی در رابطه با این تبلیغ اینیستا هشدارهایی به وی دادند. با بیتستان همراه باشید تا جزئیات بیشتری از خبر تبلیغ صرافی بایننس توسط آندرس اینیستا خدمتتان قرار دهیم.

آندرس اینیستا، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال اسپانیا و باشگاه بارسلونا، در صفحه‌های اختصاصی خود در شبکه‌های اجتماعی برای صرافی بایننس تبلیغ انجام داده است. پست تبلیغاتی بایننس تاکنون بیش از ۲۷۰۰۰۰ لایک در اینستاگرام جمع کرده.

روز چهارشنبه، اینیستا چندین عکس از خود در کنار یک لپ‌تاپ منتشر کرد که وب‌سایت Binance را روی صفحه نمایش می‌داد و همچنین گوشی هوشمندی را در دست داشت که نشان‌دهنده چندین بازار بزرگ ارزهای دیجیتال، از جمله بیت‌کوین (BTC) و بایننس کوین (BNB) بود.

اینیستا بیش از ۳۸ میلیون دنبال کننده در اینستاگرام و بیش از ۲۵ میلیون دنبال کننده در توییتر دارد. پست اینستاگرامی اینیستا از زمان انتشار بیش از ۲۷۰۰۰۰ لایک جمع کرده بود.

واکنش کمیسیون ملی بازار اوراق بهادار (CNMV) به این تبلیغ:

اما کمیسیون ملی بازار اوراق بهادار (CNMV) حدود ۱۲ ساعت پس از انتشار پست اینیستا،  واکنش نشان داد. CNMV با استناد به بیانیه نظارتی خود در فوریه ۲۰۲۱ تأکید کرد که سرمایه‌گذاران باید قبل از سرمایه‌گذاری و انجام معاملات مالی در بازار ارزهای دیجیتال از خطرات آن به درستی مطلع شوند.

CNMV نوشت:

سلام آندرس اینیستا، دارایی‌های رمزنگاری شده به دلیل غیرقانونی بودن محصولات پرریسکی محسوب می‌شوند.

تبلیغ صرافی بایننس توسط آندرس اینیستا

قاتل دوج کوین در صرافی کوربیت کره جنوبی لیست می‌شود

جهت مشاهده جزئیات بیشتر، کلیک کنید

این خبر در حالی منتشر می‌شود که بایننس به تلاش‌های خود برای بهبود روابط با قانون گذاران جهانی ادامه می‌دهد، زیرا این شرکت در سال جاری توسط چندین دولت از جمله ایالات متحده، بریتانیا، ایتالیا، کانادا، ژاپن، سنگاپور، آلمان و کشورهای دیگر تحت بررسی قرار گرفته است.

برخی از بانک‌های اسپانیایی حمایت خود را از Binance در اوایل سال جاری قطع کردند. در ماه ژوئیه، شعبه بریتانیای بانک اسپانیایی سانتاندر، با استناد به هشدارهای اداره رفتار مالی بریتانیا، اعلام کرد که دیگر به مشتریان خود اجازه ارسال پرداخت به بایننس را نخواهد داد.

منبع: cointelegraph

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.