بایننس فعالت خود را در بحرین آغاز کرد

شروع کامل فعالیت بایننس در بحرین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۶ خرداد ۱۴۰۱

شروع کامل فعالیت بایننس در بحرین زمانی قطعی شد که این صرافی از طرف بانک مرکزی بحرین مجوز فعالت رده 4 را دریافت کرد. بایننس اولین صرافی است که این مجوز را دریافت کرده. برای خواندن جزئیات خبر با بیتستان همراه باشید.

شروع کامل فعالیت بایننس در بحرین

بانک مرکزی بحرین (CBB) به صرافی بایننس، مجوز رده 4 برای فعالیت به عنوان ارائه‌دهنده خدمات دارایی‌های رمزنگاری شده (CASP) را اعطا کرده است.

این خبر از طریق وب‌سایت رسمی Binance در تاریخ 26 می 2022 منتشر شد. Binance اولین صرافی رمزنگاری است که مجوز رده 4 را از CBB دریافت می‌کند. البته این صرافی، در دسامبر سال گذشته مجوز اولیه را دریافت کرده بود.

با ارائه این مجوز، بایننس در بحرین متعاقباً می‌تواند طیف گسترده‌تری از خدمات در حوزه مبادلات رمزنگاری را به معامله‌گران رمزارز در این کشور ارائه دهد. بایننس خدمات خود را تحت نظارت قانون گذاران بحرین ارائه خواهد کرد.

ریچارد تنگ، رئیس MENA بایننس گفت:

ارتقاء مجوز به رده 4، در بحرین یک دستاورد برجسته برای صرافی بایننس است.

در سال 2021، بایننس مورد حمله رگولاتورها در چندین کشور از جمله بریتانیا و ژاپن قرار گرفت. از آن زمان، این صرافی روش‌های مختلفی را برای افزایش انطباق خود با مقامات مختلف دولتی به کار گرفته است.

در اخبار مرتبط، بایننس به قزاقستان در تهیه پیش‌نویس قوانین مرتبط با رمزنگاری کمک خواهد کرد. این خبر پس از دیدار چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل بایننس و قاسم ژومارت توکایف، رئیس جمهور قزاقستان منتشر شد.

بر اساس این قرارداد، وزارت توسعه دیجیتال، نوآوری‌ها و صنعت هوا فضای جمهوری قزاقستان و بایننس به دنبال فرصت‌هایی برای تلفیق زیرساخت‌های بانکی در بازار ارز دیجیتال و مدیریت توسعه و اجرای فناوری بلاک‌چین خواهند بود.

علاوه بر این، وزارت توسعه دیجیتال، نوآوری‌ها و صنعت هوا فضای جمهوری قزاقستان و بایننس از Astana Hub حمایت خواهند.

منبع: coinquora

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.