بایننس مجوز فعالیت در بحرین را دریافت کرد

کسب مجوز فعالیت در بحرین توسط بایننس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰

صرافی بایننس به زودی خدمات قانونی مرتبط با ارزهای دیجیتال را در بحرین ارائه خواهد داد. کسب مجوز فعالیت در بحرین توسط بایننس از سوی بانک مرکزی بحرین صادر شده است. برای اطلاع از جزئیات خبر با بیتستان همراه باشید.

صرافی بزرگ بایننس به لطف مجوزی که توسط بانک مرکزی بحرین اعطا شده، از این پس خدمات مرتبط با ارزهای دیجیتال را در بحرین ارائه می‌دهد. بحرین اولین کشور خاورمیانه خواهد بود که بایننس فعالیت خود را در آن شروع می‌کند.

صرافی بایننس و مدیر عامل آن چانگ پنگ ژئو (Chanpeng zhao) مجوز ارائه خدمات ارزهای دیجیتال در بحرین را در ۱۴ مارس در توییتر منتشر کرد. بر اساس گزارشات، این صرافی از طریق بانک مرکزی بحرین، مجوز فعالیت قانونی شورای همکاری کشورهای عربی حوزه خلیج فارس را دریافت کرده است.

مجوز فعالیت در بحرین توسط بایننس

صرافی بایننس با استفاده از این مجوز می‌تواند خدمات مربوط به حوزه رمزارزها مانند تجارت، نگهداری و مدیریت سبد دارایی را برای مشتریان بحرینی ارائه دهد.

طبق گزارشات، بایننس در دسامبر گذشته تاییدیه فعالیت در بحرین را دریافت کرده بود، اما اکنون مجوز کامل آن را اخذ کرده است.

اعمال تغییرات در قوانین بحرین، همراستا با قوانین بین‌المللی

رشید المراج، رئیس بانک مرکزی بحرین بیان کرده که بانک مرکزی بحرین در حال توسعه مقررات خود با مقررات جهانی است تا نوآوری را امکان پذیر کند. علیرغم کوچک بودن بحرین نسبت به دیگر کشورها، این کشور یکی از محبوب‌ترین کشورهای خاورمیانه در حوزه رمزارزها است.

مقررات مالی بحرین به دلیل اینکه به صرافی‌ها اجازه ارائه خدمات را می‌دهد، از قوانین دبی بهتر است.

با این حال، طلال طبعا (Talal Tabbaa) مدیرعامل صرافی کوین منا (CoinMENA)، در ماه فوریه به سی ان ان گفته بود اگرچه بانک مرکزی بحرین قوانین پیشرفته‌تری در حوزه رمزارزها دارد، اگر بانکداری در دبی بهتر شود، بی شک دبی می‌تواند مقصد اول صرافی‌های بین‌المللی باشد.

منبع خبر: Cointelegraph

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.