۲/۵ میلیارد توکن ترا کلاسیک (LUNC) توسط بایننس سوزانده شد!

سوزانده شدن ۲٫۵ میلیارد توکن ترا کلاسیک توسط بایننس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۶ مهر ۱۴۰۱

بیتستان: گزارشات اخیر خبر از سوزانده شدن ۲/۵ میلیارد توکن ترا کلاسیک توسط بایننس می‌دهند. این مقدار از ترا کلاسیک سوخته شده بیش از ۶۵۰ هزار دلار  ارزش داشت. برای اطلاع از جزئیات دقیق خبر در ادامه با ما همراه شوید.

سوزانده شدن ۲٫۵ میلیارد توکن ترا کلاسیک توسط بایننس

بر اساس گزارشات صرافی بایننس بیش از ۲/۵ میلیارد توکن ترا کلاسیک را به ارزش ۶۵۰ هزار دلار در ۱۷ اکتبر سوزانده است.

تاکنون صافی بایننس نزدیک به ۱۱ میلیارد توکن LUNC را سوزانده است. برای مثال در ۳ اکتبر بیش از ۵/۵۹ میلیارد و در ۱۰ اکتبر، ۲/۹۹ میلیارد توکن LUNC را سوزانده بود.

جالب است بدانید مدیر عامل صرافی بایننس به سرمایه‌گذاران این رمزارز وعده داده که میزان عرضه ثابت ترا کلاسیک را به ۱۰ میلیارد می‌رساند. علاوه بر این، طبق گفته او مالیات ۱/۲ درصدی ترا کلاسیک باید کاهش یابد تا تراکنش‌های خارج از زنجیره و برون زنجیره بیشتر شود.

ناگفته نماند که اخیرا سرمایه‌گذاران این رمزارز پیشنهاد کاهش مالیات توکن سوزی به ۰/۲ درصد و تعیین مالیات ۱۰ درصدی را برای تامین مالی شریکان بلاک‌چین ترا کلاسیک ارائه داده بودند. این پیشنهاد مورد حمایت بسیاری از افراد قرار گرفته بود.

با وجود این حمایت، توسعه دهندگان مطمئن نیستند که آیا کاهش مالیات باعث افرایش خرید و فروش ترا کلاسیک خواهد شد یا نه؟

ترا کلاسیک بعد از توکن سوزی در حدود ۰/۰۰۰۲۵۷۱ تا ۰/۰۰۰۲۷۰۲ دلار معامله شده است. همچنین در نظر داشته باشید که حجم معاملات این توکن در ۲۴ ساعت گذشته ۲۲ درصد افزایش یافته است.

منبع: coingape

ترا
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.