مدیر عامل بایننس، به کاربران این صرافی در مورد یک کلاهبرداری فیشینگ پیامکی هشدار داد!

هشدار مدیر عامل بایننس در مورد یک کلاهبرداری بزرگ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۶ بهمن ۱۴۰۰

مدیر عامل بایننس روز جمعه کاربران این صرافی را از یک کمپین کلاهبرداری فیشینگ پیامکی آگاه کرد. هشدار مدیر عامل بایننس در مورد یک کلاهبرداری بزرگ در توییتر منتشر شده است. در ادامه با بیتستان همراه باشید تا جزئیات بیشتری از این هشدار مدیرعامل بایننس در اختیارتان قرار دهیم.

چانگ‌پنگ ژائو، مدیر عامل بایننس، روز جمعه در توییتی کاربران Binance را از یک کمپین کلاهبرداری فیشینگ پیامکی آگاه کرد.

طبق اسکرین شات به اشتراک گذاشته شده توسط CZ، این کلاهبرداری شامل ارسال یک پیام متنی به کاربران با لینکی برای لغو برداشت‌ها است و کاربران را به یک وب‌سایت جعلی هدایت می‌کند تا اطلاعات حیاتی‌شان مثل نام کاربری، رمزهای عبور و … را به دست آورد.

هشدار مدیر عامل بایننس در مورد یک کلاهبرداری بزرگ

مدیرعامل Binanc به کاربران Binanc هشدار داد که روی هیچ لینکی در پیام‌های SMS کلیک نکنند و به آن‌ها توصیه کرده است همیشه URL مربوط به صرافی را به صورت دستی در مرورگر خود وارد کنند. چندین هک از طریق حملات فیشینگ در سال ۲۰۲۲ رخ داده است که موجب شده تا پلتفرم‌های فعال مثل صرافی‌ها دچار ضررهای زیادی شوند.

برخی از حملات هکرها به پلتفرم‌های فعال حوزه‌ی رمزارزها:

همانطور که توسط Cointelegraph گزارش شده است، پل Wormhole روز چهارشنبه در معرض یک آسیب پذیری امنیتی قرار گرفت که باعث به سرقت رفتن ۱۲۰,۰۰۰ توکن wETH به ارزش ۳۲۱ میلیون دلار از پلتفرم شد.

در ۱۷ ژانویه نیز ۳۳/۸ میلیون دلار دارایی رمزنگاری شده از Crypto.com به دنبال یک نقض امنیتی به سرقت رفت.

همچنین به کاربران ارزهای دیجیتال در مورد بدافزار جدیدی هشدار داده شده است که افزونه‌ی کیف پول‌هایی مانند MetaMask و Coinbase Wallet را هدف قرار می‌دهد.

منبع: Cointelegraph

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.